חזירי הבר בחיפה: ״תנו לחיות לחיות״ משכה את העתירה, העירייה תמשיך להרחיקם מגבולות העיר

בית משפט השלום מחק את בקשת העמותה ואישר בכך את מדיניות העירייה ורט"ג להרחקת חזירי הבר מגבולות חיפה • "אתה תסכן את הילדים שלנו" צעד ראש עיריית חיפה יונה יהב לעבר עו"ד "תנו לחיות לחיות"

חזירי בר בחיפה. צילום: איי. אף. פי

חזירי הבר בחיפה -הסוף? בדיון שהתקיים היום (חמישי), אימצה "עמותת תנו לחיות לחיות" את המלצת בית המשפט מפי השופטת שולמית ברסלב, למחוק את הבקשה אותה הגישה כנגד עיריית חיפה ורשות הטבע והגנים. המלצת בית המשפט ניתנה לאחר שמיעת כל טיעוני העירייה ורט"ג ובכך אישר למעשה בית המשפט את מדיניות העירייה ורט"ג להרחקת חזירי הבר מגבולות העיר.

ראש עיריית חיפה יונה יהב "מחויב להברחת החזירים מחיפה", צילום: מישל דוט קום

מהומה החלה בבית המשפט כאשר חילופי דברים נשמעו בין הצדדים ואף ראש עיריית חיפה יונה יהב זעם לעבר עו"ד של עמותת "תנו לחיות לחיות": "תסכן את הילדים שלנו, תבוא מתל-אביב, פרחח. היום נפצעו זקן וילד מחזירים". כזכור, נהב נבחר לראשות העירייה לאחר שהבטיח למגר את תופעת חזירי הבר בחיפה.

החלטת בית המשפט \ דוברות העירייה, צילום: ללא קרדיט

היועצת המשפטית לעירייה עו"ד ימית קליין, שייצגה את העירייה בבית המשפט יחד עם עו"ד וויליאם שוקייר ועו"ד אדווה מוסקוביץ ברכה על ההחלטה אשר מגבה את פעולות העירייה שנועדו לשמור על שלום הציבור, בטחונו ורכושו וזאת בהתאם לחובתה וסמכותה החוקית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר