שר הפנים ארבל נגד סמוטריץ': "ויתר על הצפון, אכפת לו רק מיו"ש"

את הדברים החריפים אמר השר מש"ס בפגישה עם ראש עיריית קריית שמונה • בין השאר האשים כי הוא: "מייצר מאבקים על כל גבעה ובמקביל מוותר על הצפון" והוסיף כי סדרי העדיפויות הללו עקומים

המתקפה של השר ארבל על סמוטריץ' // צילום: מנכ"ל עיריית קריית שמונה- יורם ביטון

מתקפה חריגה מתוך הקואליציה נגד בצלאל סמוטריץ': שר הפנים משה ארבל ביקר בחריפות היום (חמישי) את שר האוצר במהלך פגישה עם ראש עיריית קריית שמונה והאשים אותו בכך שהוא "ויתר על הצפון ואכפת לו רק מיו"ש".

בפגישה עם ראש העירייה אביחי שטרן אמר ארבל (ש"ס): "אני אשמיע את ההתנגדות בקול רם, כי אנחנו צריכים להבין בסופו של דבר שיש לנו מחויבות לחבל הארץ הזה, אנחנו לא יכולים להפקיר אותו. אמרתי לשר האוצר, המאבקים שאתה מייצר על גבעה, ואני לא מזלזל בשום גבעה בשילה ובבנימין וביו"ש, ובמחי יד ויתרת על חבל ארץ רחב גדול הרבה יותר, מלמדים שמשהו עקום בסדרי העדיפויות.

שריפה כתוצאה מהמטח לקריית שמונה, צילום: דוברות כבאות והצלה

"אנחנו צריכים לחזק את ההתיישבות ביו"ש, אני לא מזלזל בה ובחשיבות שלה, אבל אנחנו לא יכולים לוותר על חבל ארץ כזה, על עיר בישראל, ואני לוקח לשולחן העבודה את המשימות שהצבתם פה. אני לא אסכם כאן עם הבטחות כי בסופו של דבר לא כל הכלים נמצאים אצלי במשרד, אבל אני רואה את עצמי שותף לדרך של ראש העיר".

החל מהבוקר נורו עשרות רקטות לעבר אזור הגליל והצפון הגולן, בנוסף לכט"במים שנורו לעבר האזור, שאחד מהם אף פגע במתקן ביטחוני באזור.צה"ל תקף בתגובה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר