ישראל מתקרבת להשגת קריטריון לאולימפיאדת פריז באופני הרים

תומר זלצמן, סיים את אליפות אירופה ברומניה במקום ה-29 והשיג נקודות דירוג חשובות להבטחת הכרטיס הבודד לישראל במשחקי פריז 2024 • ניתאי חסון ונועה לסרי סיימו את אליפות אירופה בסירות 470 במקום השמיני

רוכב אופני ההרים תומר זלצמן. צילום: איגוד האופניים

ניתאי חסון ונועה לסרי סיימו את אליפות אירופה בסירות 470 במקום השמיני

אליפות אירופה בשייט בסירות 470 הסתיימה היום (ראשון) בצרפת עם מקום שמיני לניתאי חסון ונועה לסרי. הצוות הישראלי, שסבל מפתיחת תחרות חלשה הצליח להשתפר מאוד לאורך ימי מוקדמות התחרות ועלה עד למקום השישי. לשיוט המדליות נכנס הצוות מהמקום השביעי, ללא יכולת אמיתית לאיים על הפודיום.

שיוט המדליות נדחה היום בעקבות רוחות חלשות באתר התחרות, אך לבסוף יצא לדרך, עם פתיחה חלשה של חסון ולסרי, שהיו בעמדת רדיפה אחרי שאר הציא וסיימו את השיוט במקום העשירי ובמקום השמיני הכללי.

ניתאי חסון ונועה לסרי מסיימים את אליפות אירופה בסירות 470 במקום השמיני, צילום: Nikos Alevromytis

ישראל מתקרבת להשגת קריטריון לאולימפיאדה באופני הרים לגברים

רוכב אופני ההרים תומר זלצמן, סיים היום (שבת) את אליפות אירופה ברומניה במקום ה-29 בזמן של 1:23:41 שעות, רק 8:22 דקות מהמנצח האיטלקי סימונה אבונטדו, והשיג נקודות דירוג חשובות להבטחת הכרטיס הבודד לישראל במשחקי פריז 2024. גיל לי גונן, סיים במקום ה-35, לאחר שירד מהמסלול הקפה לסיום.

הכרטיסים לאולימפיאדת פריז יחולקו סופית בסוף החודש ל-19 המדינות הגבוהות בדירוג ה UCI (איגוד האופניים הבינלאומי). כרגע תופסת ישראל את הכרטיס האחרון, כאשר נבחרת אוקראינה נמצאת מרחק של כ-200 נקודות מאחורי הרוכבים הישראלים, אך לא צברה ניקוד באליפות אירופה לאחר שדורגו במקומות נמוכים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בנוסף למרדף אחרי התואר האירופאי והצורך להתגונן מרוכבי הנבחרת האוקראינית נדרשים שני רוכבי העילית הישראלים להתחשב גם במירוץ הפנימי ביניהם על המקום הבודד לרוכב ישראלי בפריז. אם יובטח הכרטיס לישראל בסוף החודש, תסתיים למעשה במקביל התחרות הפנימית בנבחרת לגבי מי יהיה הרוכב הישראלי שיטוס לפריז.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר