בזמן הצפירה בישראל: דניאל פרץ עלה לבכורה בליגה בבאיירן מינכן

בדיוק באותה הדקה שבה נכנס יום הזיכרון בארץ, בגרמניה השוער הישראלי עלה כמחליף במקום מנואל נוייר בדקה ה-74 נגד וולפסבורג • מדובר בהופעה הראשונה שלו במדי הבווארים בבונדסליגה, והשנייה בסך הכל

קיליאן אמבפה הודיע: "אני עוזב את פריז סן ז'רמן"

בדיוק באותה הדקה שבה נשמעה הצפירה ברחבי מדינת ישראל עם כניסת יום הזיכרון, בגרמניה עלה השוער דניאל פרץ להופעת הבכורה שלו בבונדסליגה. זה קרה במשחק הבית האחרון של העונה באליאנץ ארנה, כאשר המאמן תומאס טוכל הכניס אותו כמחליף מול וולפסבורג במקום מנואל נוייר האגדי. המשחק הסתיים ב-0:2 בזכות שני שערים שהובקעו ב-13 הדקות הראשונות.

הישראלי ערך עד כה העונה הופעה אחת בלבד בבאיירן מינכן וגם היא היתה בגביע הגרמני - ב-0:4 בחוץ על פרויסן מינסטר מהליגה השלישית בחודש ספטמבר. מעבר לבכורה של פרץ המשחק היווה נקודת ציון גם עבור נוייר, שערך את ההופעה ה-500 שלו בקריירה בבונדסליגה. החילוף נבע מהחלטה מקצועית ולא עקב פציעה של השוער הבכיר.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

פרץ, שבילה את רוב העונה על הספסל, יעזוב בקיץ הקרוב בהשאלה למועדון אחר באירופה. הדיווחים השונים עד כה עסקו בשלוש קבוצות, אנדרלכט הבלגית וצמד הקבוצות הדניות פ.צ. קופנהאגן וברונדבי. בכל אופן, לפחות הערב פרץ זכה לרגע שלא ישכח.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר