קיליאן אמבפה בעקיצה לפ.ס.ז': "אני לא מופתע משום דבר יותר"

אחרי עימות קולני עם הנשיא, הכוכב שנבחר לשחקן העונה התייחס לכך שלא נערכה לו שום מחוות פרידה • ומה גרם לו להתפוצץ מצחוק במהלך הטקס?

קיליאן אמבפה נפרד מפ.ס.ז / קרדיט: X

מסע הפרידה של קיליאן אמבפה מפריז סן ז'רמן נמשך. אמש (שני) הכוכב בן ה-25 זכה בתואר שחקן העונה בפעם החמישית ברציפות, ולאור העובדה שהוא עוזב את מולדתו, זו גם תהיה הפעם האחרונה לפחות לשנים הקרובות.

כמו כל דבר בפ.ס.ז', גם העזיבה של אמבפה לא עוברת בצורה חלקה. בשישי בערב הוא פרסם סרטון שבו הוא מודיע על עזיבה, כאשר המועדון כלל לא ידע מכך שהוא מתכוון לפרסם סרטון שכזה. באותו הסרטון הוא לא הודה לנשיא נאסר אל חלאיפי, ובצרפת דווח כי הדבר הוביל לעימות לפני המשחק נגד טולוז בראשון בערב שכלל צעקות. בעת קבלת הפרס, הוא הודה גם לנשיא: "אני אתגעגע למועדון, עוזב בראש מורם".

אלופת צרפת לא ערכה טקס לאמבפה במשחק הבית האחרון, ורק האוהדים מארגון האולטראס הכינו לו תפאורה מיוחדת. שאר האוהדים, אגב, שרקו לו בוז בהצגת השחקנים. במהלך המשחק אמבפה לא הוחלף ולמעשה לא זכה לתשואות של פרידה מהקהל. כשנשאל אם הוא מופתע מכך שאפילו את זה המועדון לא היה מוכן לעשות, השיב: "אני לא מופתע משום דבר יותר".

ומה באשר ליעד הבא? אמבפה סירב לאשר שהוא עובר לריאל מדריד, וזה ככל הנראה יהפוך לרשמי רק אחרי ה-1 ביוני, אז הבלאנקוס יפגשו את בורוסיה דורטמונד בגמר ליגת האלופות. "הפרק הבא שלי יהיה מאוד מרגש", אמר הכוכב, "אבא שלי רצה שאעשה היסטוריה בליגה הצרפתית לפני שאני עוזב. זה היה מסע ארוך ואני שמח שעברתי אותו". כשחברו לקבוצה עוסמאן דמבלה נשאל מה יהיה היעד הבא שלו וענה ערב הסעודית, אמבפה התפוצץ מצחוק.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר