אחרי שעוזר המאמן עבר לזלצבורג: "אוסקר גלוך על הרדאר של ליברפול"

באנגליה מדווחים: מינויו של פפ לינדרס למאמן הקבוצה האוסטרית, עשוי להוביל את היהלום הישראלי לעשות את הדרך ההפוכה לאנפילד • לאן הקשר יעבור בקיץ?

אוסקר גלוך. על הרדאר של ליברפול. צילום: AP

יעשה את הדרך ההפוכה? באתר "rousingthekop" המדווח על חדשות מליברפול, העלו את האפשרות כי האדומים עשויים להיות המנצחים הגדולים במרוץ אחר אוסקר גלוך.

אתמול (רביעי), קבוצתו של גלוך רד בול זלצבורג הודיעה באופן רשמי על מינויו של עוזר המאמן של ליברפול, פפ לינדרס, כמאמן הקבוצה החל מהעונה הבאה.

באתר נכתב: "זהו מינוי נהדר וכזה שמחזק עוד יותר את הקשרים ההדוקים בין ליברפול ומועדוני רד בול. מינויו של ליינדרס עשוי להעיד שליברפול יכולה לנסות להמשיך לרכוש שחקני זלצבורג. אחד מאלו שהקבוצה תפקח עליהם עין הוא אוסקר גלוך - קשר יצירתי שאחראי על 25 שערים העונה (כיבושים ובישולים) ב-39 משחקים בכל המסגרות עבור זלצבורג העונה".

עוד נכתב: "גלוך הוא מספר עשר טיפוסי שיתאים למערכת של ארן סלוט. רק מלאו לו 20 בתחילת השנה ומעבר שלו יהווה קנייה חכמה עבור האדומים".

אוסקר גלוך. על הרדאר של ליברפול, צילום: AP
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כזכור, גם בורוסיה דורטמונד מעוניינת באוסקר גלוך לעונה הבאה ונמצאת חזק במרוץ אחר הכישרון הישראלי. גם אתלטיקו מדריד וברנטפורד סימנו את הקשר. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר