לא מתכוון לעצור: ההצהרה המפתיעה של כריסטיאנו רונאלדו

הפנומן הפורטוגלי בן ה-39 הודיע כי אינו מתכוון לפרוש בקרוב: "הצעירים רוצים להראות לי שהם חזקים ומהירים יותר ממני, זה מצריך ממני לעבוד קשה מאוד, לא רק פיזית אלא גם נפשית"

רונאלדו. צילום: רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו אמר שאין לו תכניות להאט את הקצב בגיל 39 והוסיף כי יש לו מוטיבציה להמשיך ולהתחרות בדור הצעיר החדש שתופס תאוצה בענף. "אני מרגיש גאה שאני בגיל הזה ועדיין יכול להתחרות ברמה הגבוהה ביותר", אמר רונאלדו ב-Wop Podcast אתמול (רביעי), "זה נהדר וזה נותן לי מוטיבציה להמשיך".

עוד הוסיף הפורטוגלי הוותיק: "אם מסתכלים על הקריירה שלי ב-20 השנים האחרונות, הרמה שלי גבוהה. אם אתה בטופ 20 שנה, זה לא ייאמן. אני עושה את זה ואני ממשיך לעשות את זה. בשבילי זה הישג גדול". כוכב מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד לשעבר כבש 891 שערים בקריירה והוא הכובש המוביל בכל הזמנים בכדורגל הבינלאומי לגברים עם 128 שערים.

רונאלדו שמר על רמת הביצועים הזו העונה גם בסעודיה וכבש 42 שערים ב-41 הופעות עבור אל נאסר בכל המסגרות. "המוטיבציה הכי גדולה שלי היא להמשיך הלאה", אמר. "זה לא קל להיות ברמה הזו. זה לא פשוט להמשיך לדחוף, להמשיך, להבקיע שערים, להיות בכושר טוב, להתחרות עם האריות הצעירים שבאים ושכשהם משחקים נגדי, הם רוצה להראות לי שהם חזקים ומהירים יותר ממני. אתה צריך להתכונן טוב מאוד לא רק פיזית אלא גם נפשית".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

זוכה כדור הזהב חמש פעמים אמר שהוא מאמין שמלבד כישרון ומוסר עבודה, המפתח לקריירה ארוכה הוא עקביות. "כישרון בלי עבודה זה כלום ועבודה בלי כישרון זה כלום", אמר. "הם צריכים לעבוד יחד בו זמנית. יש לי את שניהם. אני לא יכול להגיד שיש לי יותר מהאחד מהשני. כולם רוצים להיות כריסטיאנו, אבל לעשות את זה זה קשה. משמעת היא הדבר הכי קשה. אני נלחם נגד המוח שלי לפעמים, כולנו בני אדם. כמובן, אני לא אוהב ללכת לחדר כושר כל יום, אבל אתה חייב לעשות את זה, זה חלק מהעניין".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר