אימה בחוף מלא בתיירים: שור רץ בחופשיות ותקף אישה - צפו

לאחת מעיירות החוף הפופולריות במקסיקו, הגיע שור שהחל לתקוף את הנופשים במקום • אישה שהשתזפה על החוף הותקפה מספר רב של פעמים, גם כשהיא קמה על רגליה וניסתה לברוח

צילום אוויר של האי הולבוקס במקסיקו. צילום: dronepicr / flickr

אירוע קשה וחריג באחת מעיירות החוף הפופולריות במקסיקו, ליד העיר קאבו סאן לוקאס. כפי שניתן לראות בסרטון, שור שחור וגדול רץ בחופשיות בחוף ותקף נופשת שהשתזפה על החוף.

תחילה, נראה היה שהשור התקרב בעיקר לציוד שהיה שייך לנופשים, אך בהמשך הוא התקרב גם לאישה וכאמור, כפי שניתן לראות בסרטון, תקף אותה. מבלים אחרים שחששו מתגובת השור, צעקו לה שתתרחק מממנו, אך אותה אישה שניסתה למנוע את הפגיעה בה, נתקפה על ידי השור.

התקיפה של השור נמשכה בעת שהאישה קמה על רגליה וניסתה לברוח מהמקום. בסרטון, הקשה לצפייה, נראה השור נוגח מספר רב של פעמים עד שהאישה התקפלה מכאב.

לאחר מכן, אישה נוספת ניסתה לעזור וזרקה על השור דלי מים. החיה הגדולה איבדה בינתיים את העניין שלה באירוע ועזבה את המקום. במקביל, האישה המותקפת קמה על רגליה ולא ברור אם היא נפגעה ובאיזו חומרה.

הרשויות המקסיקניות הגיבו על הסרטון וציינו כי ליד החוף ישנן חוות רבות ולכן לא פעם בעלי חיים, בעיקר חמורים, מסתובבים על החוף. "אנחנו ממליצים שתיירים לא יאכילו את החיות, אפילו לא את החמורים. הם יכולים לתקוף בני אדם ולנשוך אותם בצורה חמורה", מסר טורס גרסיה, פקיד מקומי העובד ברשות המקסיקנית האחראית על החוף.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר