כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024
לחץ ומתח

הערוץ הודיע לעובדים: תקופת החסינות מפיטורים הסתיימה

בהודעה לעובדי 'חדשות 13' מטעם הוועד נכתב: "ביקשנו להאריך את תקופת החסינות שבהסכם ולהימנע מפיטורי צמצום בטווח הנראה לעין. המנכ״לים ביקשו לשקול את ההצעה עד לשבוע הבא"

הערוץ הודיע לעובדים: תקופת החסינות מפיטורים הסתיימה
אולפני ערוץ 13 ברמת החייל, תל אביב צילום: קובי עוזיאלי, בחדרי חרדים

ועד 'חדשות 13' הודיע לעובדים כי תקופת החסינות מפיטורי צמצום, שנקבעה בהסכם הקיבוצי האחרון בין נציגות העובדים בחדשות 13 לבין ההנהלה, תמה לפני כחודש. כך מדווח כתב 'מאקו' גיל משעלי.

בהודעה לעובדים נכתב: "אמש קיים הוועד פגישת עבודה עם מנכ״ל ״רשת״ ועם מ״מ מנכ״ל חדשות 13, במטרה לייצב את החברה לאחר הטלטלות האחרונות ולהדק את שיתוף הפעולה בין הצדדים לטובת הערוץ ועובדיו.

בפגישה ביקשנו להאריך את תקופת החסינות שבהסכם ולהימנע מפיטורי צמצום בטווח הנראה לעין, על מנת שנוכל כולנו להתרכז בעבודה עיתונאית מצוינת ולסייע למ״מ המנכ״ל בתפעול החברה ללא חיכוכים מיותרים בתקופה מורכבת זו. המנכ״לים ביקשו לשקול את ההצעה עד לשבוע הבא ואנו ממתינים לתשובתם בנושא בימים הקרובים.

כפי שעשינו בעבר, נפעל גם הפעם בנחישות על מנת לשמור ככל הניתן על עובדות ועובדי החברה, ואנו מקווים כי ניתן יהיה לעגן זאת בהסכמה תוך זמן קצר. אנו ערים לאי-הוודאות שנוצרה אך מבקשים מעט סבלנות, וכמובן שנעדכן בהתאם על המשך הדרך".

בתוך כך, דירקטוריון 'חדשות 13' הקים ועדת איתור למנכ"ל אחרי עזיבתו של אור צלקובניק אחרי כ-8 חודשים בלבד. הוועדה תכלול את היו"ר נדב טופולסקי, מנכ״ל הערוץ אמיליאנו קלמזוק, חבר הדירטוריון אברהם נתן ויו״ר דירקטוריון החדשות אייל דה פאו - שגם ישמש כממלא מקום המנכ״ל עד מינוי מנכ״ל קבע כפי שדורשות תקנות הרשות השנייה.

ערוץ 13 חדשות 13 פיטורי עובדים הסכם קיבוצי חסינות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד