"בראון ובולדווין אוהבים לשחק יחד, אני מקווה שזה ימשיך"

סרג'יו סקאריולו, התראיין לפוקדאסט של אתר "יורוהופס" והתייחס בין היתר למכבי תל אביב ולעונה שלה ביורוליג • על ווייד בולדווין ("לדעתי הוא מועמד לגיטימי ל-MVP, הוא השתפר גם מחוץ למגרש"), על בלאט ודיברתולומיאו ("הם היו נהדרים, אף אחד לא ציפה שיהיו כאלה טובים בפלייאוף") ועל כוכב נבחרת ספרד ("הוא שחקן גדול ואישיות מצוינת")

ווייד בולדווין נכנס לאואקה ומתקבל בשריקות בוז

מאמן נבחרת ספרד, סרג'יו סקאריולו, התראיין היום (שלישי) לפוקאסט של אתר "יורוהופס" והתייחס בין היתר למכבי תל אביב ולעונה שלה ביורוליג. 

על הפציעה והחיסרון של ווייד בולדווין, אמר המאמן הספרדי הוותיק: "החיסרון של בולדווין היה פקטור משמעותי בסדרה. מבחינתי, הוא מועמד לגיטימי ל-MVP של העונה. הוא שחקן נהדר וגם עשה קפיצת מדרגה העונה, גם בהתנהלות שלו מחוץ למגרש. דיברתי עליו עם לורנזו ודרכו הבנתי עד כמה הוא טוב באמת. שניהם אוהבים מאוד לשחק יחד, ואני מקווה שזה יימשך".

ווייד בולדווין מאוכזב לאחר שנפצע, צילום: אודי ציטיאט

על ההתמודדות של מכבי עם הפציעה ועל הצוות המסייע אמר: "אני חושב שדיברתולומיאו ובלאט עשו עבודה אדירה. מעט מאוד אנשים האמינו שהם ישחקו ברמה כזאת בפלייאוף. הם אולי לא השכיחו את חסרונו של בולדווין, אבל הם היו קרובים לזה ומגיע להם קרדיט. יהיה לא הוגן עבורם לומר שעם בולדווין מכבי הייתה עולה לפיינל פור, אבל זה בהחלט יכל לקרות".

סקאריולו, שמכיר את לורנזו בראון עוד מהתקופה שלו כעוזר מאמן טורונטו ראפטורס ב-NBA, אמר על היותו חלק מהנבחרת הלאומית של ספרד: "ללורנזו הייתה סדרה נהדרת. הוא שחקן גדול ואישיות מצוינת. אני שמח שכולם מבינים כמה הוא טוב".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
סקאריולו עם לורנזו, צילום: EPA
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר