כריסטיאנו רונאלדו חשף: "אני לא מדבר אחרי השעה 22:00"

הפנומן סיפר בסרטון תדמית לחברת בריאות וכושר: "אני אף פעם לא מדבר אחרי השעה 22:00, אפילו לא בטלפון שלי. אני אוהב לתת למוח שלי מנוחה"

קיליאן אמבפה נפרד מפ.ס.ז / קרדיט: X

כריסטיאנו רונאלדו חשף אתמול (שני) בסרטון תדמית לחברת בריאות וכושר: "אני לא מדבר או מקבל שיחות טלפון אחרי השעה 22:00 בלילה".

הפנומן הפורטוגלי הסביר בקמפיין לחברת "Fitness band": "אני אף פעם לא מדבר אחרי השעה 22:00, אפילו לא בטלפון שלי. אני אוהב לתת למוח שלי מנוחה, זה לא רק שעתיים של אימון וסיימנו".

רונאלדו, כבר בן 39, נחשב לתופעת טבע במונחים ספורטיביים. פרט לעובדה שהפורטוגלי הוא גדול המבקיעים בהיסטוריה של הכדורגל, הוא פשוט לא יודע שובע. גם אחרי שזכה בכל תואר אפשרי (חוץ מהמונדיאל), גם אחרי ששבר כל כך הרבה שיאים, הוא לא עושה רושם של מי שמתכוון להפסיק לשחק ולהבקיע בשנים הקרובות.ב־2023 הפורטוגלי הבקיע 10 שערים ב־9 משחקים במדים הלאומיים.

כריסטיאנו רונאלדו. תופעת טבע, לא פחות, צילום: רויטרס

אבל מתברר שזו תופעה שהולכת ומתפשטת במהירות בספורט העולמי. עד לפני כמה שנים ספורטאים שהגיעו לגיל 40 נחשבו לקוריוז. קודם כל, כמעט שלא היו כאלו, ואם כן - הם לא התמודדו ברמות הגבוהות אלא שיחקו להנאתם בליגות זוטרות. סוג של פנסיה. 

אבל משהו השתנה בשנים האחרונות. יותר ויותר ספורטאי־על ממשיכים להפגין יכולות מרשימות כשהם במרחק נגיעה מיום ההולדת ה־40 שלהם. שלוש הדוגמאות הבולטות ביותר הם רונאלדו, לברון ג'יימס ונובאק ג'וקוביץ'.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
רונאלדו. שאפתן תמידי, צילום: רויטרס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר