הכותרת
איבדנו ארבעה, לא מוכן לאבד עוד: חג עצוב במשפחת שרעבי
31:23
"הכותרת" - פודקאסט החדשות היומי של ynet בסדרת שיחות עם משפחות החטופים. והפעם: שרון שרעבי, אחיהם של יוסי ז"ל ואלי, ובתו רותם.
כבר יותר מחצי שנה שאלי שרעבי נמצא בידי חמאס. הוא לא יודע שאחיו יוסי נחטף גם כן, ונהרג בזמן שהוחזק בשבי. הוא גם לא יודע שאשתו ליאן ושתי בנותיו יהל ונויה נרצחו באותה שבת ארורה בביתם שבקיבוץ בארי. מי שמנסה בינתיים להחזיק את המשפחה הוא האח הקטן של אלי ויוסי - שרון. בשיחה מיוחדת, יחד עם בתו רותם, הוא מספר על הדאגה הגדולה לאחיו, הכאב הגדול על אובדן ארבעה מבני המשפחה והתקווה שאלי ישוב הביתה.
"לפעמים אני בוכה, אבל אני בוכה מגעגוע. כל אירוע משמעותי תמיד יהיה בו את החלק החסר. שולחן שבת, או סדר פסח", שיתף שרון. "יש ארבעה כיסאות שלעולם יהיו ריקים, ויש עוד כיסא פוטנציאלי אחד, שממתין לאלי. ועדיין, אנחנו נשב סביב השולחן, יחד עם המשפחה של יוסי שניצלה, ואנחנו מודים על זה. זה מה שמחזיק אותנו בתקופה הזו, להיות יחד". האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
מימין: אלי, שרון ויוסי ז"ל שרעבי
מימין: אלי, שרון ויוסי ז"ל שרעבי
האחים למשפחת שרעבי. אלי, שרון ויוסי ז"ל
(מתוך אלבום ביתי)
אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.