X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: אקסטרה דיגיטל]
SEO - קידום אתרים אורגני בגוגל
כל מה שצריך לדעת על תהליך SEO למטרות קידום אתרים אורגני בגוגל בשורות שלפניכם

SEO (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION) היא למעשה פעולת אופטימיזציה למנועי חיפוש המיועדת למטרות קידום אורגני של האתר במנועי החיפוש השונים במרחבי הרשת. פעולת ה-SEO מיועדת בעיקר לצרכי שיפור דירוג מיקומו של האתר המקודם בעמוד הראשי של מנוע החיפוש תחת מילת המפתח או הביטוי באמצעותו הגולש/ת מבצע חיפוש.
מדוע חשוב להיות מדורגים בעמוד הראשון של גוגל?
על-מנת לענות על השאלה המופיעה בכותרת ריכזנו עבורכם מספר נתונים עדכניים על-אודות הרגלי הגלישה של כולנו:
  • כ-90% מגולשי רשת האינטרנט נוטים לבחור בגוגל כמנוע החיפוש המועדף עליהם למטרות ביצוע פעולות חיפוש ברשת;
  • כ-80% מהגולשים המבקרים בעמוד הראשון של גוגל (תחת כל הגדרת חיפוש אותה הם ביצעו) אינם טורחים לגולל את העומד ולהיחשף למלוא תוצאות החיפוש בעמוד הראשון;
  • רק כ-10% מהגולשים בגוגל טורחים ועוברים לדף תוצאות החיפוש השני תחת אותה הגדרת חיפוש אותה הם ביצעו.
נתונים אלו מעידים על כך שתהליך ה-SEO חייב להיות ממוקד מטרה: הופעה בדירוגים גבוהים ככל הניתן בעמוד הראשון. מעבר לכך, כל תוצאת קידום לא תוכל לספק לכם את התוצאות המיוחלות. עם זאת, חשוב לזכור שמיקום הדירוג משתנה באופן דינמי בהתאם להיקף התחרות בכל מילת מפתח או ביטוי מפתח ובהתאם לפרמטרים השונים אותם קובעת גוגל לדירוג רלוונטיות האתר.
כפועל יוצא מכך, הליכי SEO הינם הליכים מתמשכים הנמדדים לאורך זמן ואותם יש לקיים אך ורק באמצעות חברות קידום המתמחות בניהול הליכי SEO בגוגל ומנועי החיפוש הנוספים ברשת.
קידום אתרים אורגני בגוגל-איך הוא עובד?
בכל פעם שאתם מקלידים ביוטי, מילת מפתח או מספר מילים בשורת החיפוש של גוגל ו/או עושים שימוש במערכת החיפוש הקולית של גוגל (באמצעות דיבור), דף החיפוש מציב בפניכם רשימת אתרים ותכנים בהם תוכלו למצוא מענה רלוונטי לנושא החיפוש.
הדפים המוצעים לכם בעמוד החיפוש מורכבים משני סוגי קישורים עיקריים: האחד, מודעות ממומנות המתפרסות על-ידי בעלי האתרים ו/או דפי התוכן המוצג, והשני, קישורים לאתרים אשר נבחרו על-ידי האלגוריתמים של גוגל כתוכן רלוונטי לנושא החיפוש אותו ביקשתם.
הליכי SEO למעשה נועדה "לאפשר" לאותם אלגוריתמים לבחור בעמודי התוכן אותם תרצו לקדם כעמודי תוכן רלוונטיים לנושא חיפוש מסוים ובכך גוגל מקדם אותם לדירוגים טובים יותר בעמודי החיפוש. אופן הפעולה של האלגוריתמים של גוגל הוא אחד מסודות האינטרנט הכמוסים ביותר, כאשר מטרת המקדם האורגני המתמחה בביצוע הליכי SEO היא "לפצח" כמה שיותר פרמטרים הנקבעים על-ידי גוגל למטרות קידום אתרים כבעלי תוכן רלוונטי למילת חיפוש מסוימת, ביטוי חיפוש מסוים או רצף של מילות חיפוש המרכיבות נושא חיפוש מסוים.
ככל שהידע של המקדם המקצועי המתמחה ביישום הליכי SEO הינו רחב יותר, כך בעלי האתר ו/או מפעיליו יכולים ליהנות מתוצאות קידום משופרות יותר. פעולת הקידום באמצעות יישום הליכי SEO, הינה פעולה מאתגרת ומתמשכת המשלבת בתוכה מספר פעולות דינמיות הנדרשות לצרכי תחזוקת עמודי התוכן באתר המקודם ולמטרות קידומו במנוע החיפוש. פעולות אלו מתקיימות בכל רגע נתון על-מנת להוביל לתוצאה המיוחלת לאורך זמן.
תהליך אופטימיזציה עבור קידום האתר
מהי אופטימיזציה לאתרי אינטרנט? מהי חשיבותה ומהן הפעולות המיושמות במסגרתה? על הליכי אופטימיזציה לאתרים בכתבה שלפניכם. שיווק ופרסום באמצעות רשת האינטרנט מחייב אתכם (ברוב המקרים) להפעיל אתר אינטרנט מקצועי ודינמי המיועד למטרות ביסוס מעמדכם בתחום העסקי-מסחרי בו אתם עוסקים.
כיום, הליכי בנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט הינם הליכים מקצועיים המשלבים בתוכם מספר פעולות מקדימות אשר נועדו להטיב עם דפי התוכן האתר ולהפוך אותם ליעילים ונגישים יותר לכל מטרת פרסום ושיווק עתידית ברשת. את אתר האינטרנט העומד לרשותכם, תוכלו לייעל ולהטיב בכל רגע נתון גם לאחר עלייתו לאוויר וזאת באמצעות הליך מקצועי המכונה: אופטימיזציה.
מהי אופטימיזציה לאתרי אינטרנט?
אופטימיזציה לאתרי אינטרנט היא למעשה פעולה מקצועית לייעול ושיפור תוכן האתר, מבנה האתר ונתוני ה-META השונים המוטמעים באתר. פעולת האופטימיזציה מיועדת בעיקר לבעלי אתרים המעוניינים לקדם את האתר שבבעלותם באמצעות מנועי החיפוש השונים ברשת וגוגל בראשם.
אופטימיזציה לאתרי אינטרנט- מדוע היא הכרחית?
פעולת האופטימיזציה הכרחית מכיוון שהיא נועדה להפוך את אתר האינטרנט לרלוונטי יותר עבור קהלי המטרה המבצעים חיפוש ממוקד אחר תכנים ומידע המופיעים באתר. כפועל יוצא מכך, פעולות האופטימיזציה נועדו, בין היתר, לשפר את תוצאות הדירוג שלכם במנועי החיפוש השונים ובכך לבסס את מעמדכם המקצועי-עסקי בקרב קהלי המטרה המבצעים ברגעים אלו ממש חיפוש אחר מקורות מידע בתחום הרלוונטי לאחד מתחומי העיסוק שלכם.
בשורה התחתונה, ככל שעמודי האתר שלכם יהיו רלוונטיים יותר לביטויים או למילות המפתח השונות אותם מחפשים כרגע קהלי המטרה שלכם במנועי החיפוש השונים, כך תוכלו להופיע בדירוגים גבוהים יותר וליהנות מחשיפה ממוקדת.
מהן הפעולות המיושמות במסגרת תהליך אופטימיזציה לאתר אינטרנט?
אופטימיזציה לאתרי אינטרנט הינה פעולה מקצועית המשלבת בתוכה את כל ההיבטים הנדרשים להפיכת האתר למוביל בתחומו, החל מנראות האתר ונוחות השימוש בו, דרך היקף התכנים המקצועיים המופיעים באתר ועד להטמעת פיצ'רים שונים באתר המסייעים לדפי האתר להיות מקודמים במנועי החיפוש השונים. פעולת האופטימיזציה נועדה בעיקר לבעלי אתרים המעוניינים לקדם את אתריהם במרחבי הרשת באמצעות מנועי החיפוש השונים וכפועל יוצא מכך היא מהווה חלק בלתי נפרד והכרחי בכל פעולת קידום אורגני עתידית.
בשלב הראשון, חשוב לבחון את איכויות הטקסט ודפי התוכן המופיעים באתר ובמידת הצורך להחליפם בתכנים מקצועיים- שיווקיים הרלוונטיים לתחום עיסוקו העיקרי של האתר ולתחומים השונים תחתם האתר יקודם. החלפת התכנים או שדרוגם, הינה פעולה מקצועית אותה מומלץ ליישם עם חברות אינטרנט ואנשי תוכן מנוסים.
בשלב השני, חשוב לבחון את נראות האתר ונוחות השימוש בו וכמו-כן להתאים אותו עבור כל פלטפורמת גלישה קיימת (טלפונים חכמים, מסכים בגדלים שונים, מחשבים ניידים ונייחים, מחשבי לוח וכדומה). הצבת כותרות ראשיות וכותרות משנה בגוף התכנים המופיעים באתר, הינה פעולה המיושמת אף היא במסגרת פעולות אופטימיזציה והיא נועדה לקשר בין התוכן המופיע באתר לבין קהלי המטרה שלכם המבצעים ברגעים אלו חיפוש לתכנים הרלוונטיים להם שחלקם מופיעים באתרכם.
בנוגע לנראות האתר, חשוב לתת את הדעת עם על עיצוב האתר, משך טעינת הדפים בו, תפריט הניווט המופיע בו והתאמתו של האתר לכל גודל מסך ופלטפורמת גלישה קיימת.

תאריך:  12/02/2018   |   עודכן:  12/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חברות אינטרנט
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
ממגוון המקומות ברשת שבהם אנשים יכולים ללמוד על מטבעות ויראטואליים, פייסבוק זה המקום הגרוע ביותר    המשתמשים בפייסבוק נוטים להיות פחות מתוחכמים מאשר אלה המשתמשים ברשתות חברתיות אחרות על בסיס קבוע, ולכן משתמשי פייסבוק מהווים טרף קל לרמאים ושרלטנים
איתי ברנר
כתיבת המומחים
קבלו מדריך מקיף לכל מה שחשוב לדעת
כתיבת המומחים
יש לכם כסף פנוי ואתם מחפשים ערוץ להשקעה? להשקעה בנדל"ן מסחרי יש כמה וכמה יתרונות שכדאי לדעת עליהם ולהכיר אותם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il