X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: Shutterstock]

הידעתם? מעל 125 מיליוני אנשים ברחבי העולם אינם רואים 6:6, והם משתמשים בעזרים לשיפור הראייה - כמו משקפיים ועדשות מגע. עדשות המגע הופכות כלי יעיל ונוח עבור אלה מבינינו הנדרשים לאביזרים לשיפור הראייה, והשכיחות שלהן עולה עם השנים.
לאחרונה הוצגו עדשות המגע היומיות, שבאמת עשו מהפך בהרגלי השימוש בעדשות מגע. מהן עדשות מגע יומיות, מדוע הן עדיפות על משקפיים ועל עדשות מגע קבועות, ולמה גם אתם צריכים כאלה? על כך ועוד - במאמר שלפניכם.
הכל על עדשות מגע
עדשות מגע הן עדשות זעירות המונחות ישירות על קרנית העין והן משפרות באופן מיידי את הראייה, באופן זהה לזה של משקפי ראייה. כיום, ישנן עדשות מגע קשות, רכות או היברידיות (שילוב של עדשה קשה במרכז ורכה בהיקף). כמו-כן, ישנן עדשות מגע רכות המסננות קרינת UV להגנה על העיניים מפני נזקי השמש. עדשות המגע לא רק מאפשרות ראייה טובה יותר, אלא הן גם נוחות מאוד לשימוש (ופחות מסורבלות ממשקפיים), מתאימות למשתמשים פעילים ספורטיבית, והן נפלאות עבור אלה שפשוט לא אוהבים משקפיים. אך חשוב לזכור שלא מומלץ להרכיב רק עדשות מגע אלא לשלב בין הרכבת משקפיים והרכבת עדשות מגע.
מהפיכה בשוק עדשות המגע - עדשות מגע יומיות
השימוש בעדשות מגע הוא נוח ויעיל, אך הוא נוטה להעלות משמעותית את הסיכוי להיווצרות של זיהום בעין (בעיקר בשל שימוש לא מספיק מוגן ונקי בעדשות ושמירה לא נאותה עליהן). לכן, התפתחה רשת של תכשירים ואביזרים המקלים על השמירה על עדשות המגע נקיות ובטוחות לשימוש.
כיום עדשות המגע החד-פעמיות, עשויות מחומרים איכותיים המאפשרים מעבר חמצן גבוה לעין וניתן להרכיבן בין 15-8 שעות ביום, ובשל היותן חד-פעמיות, הן מפחיתות כמעט לאפס את הסיכוי להיווצרות זיהום. השימוש החד-פעמי בעדשות, כשהן סטריליות ישר מן האריזה, אל העין ומשם אל הפח - הפך את עולם עדשות המגע לאטרקטיבי הרבה יותר. ולא רק זאת, השימוש בעדשות מגע יומיות משחרר מן הצורך "להתעסק" בנוזלי חיטוי וניקוי.
איך משתמשים בהן?
עדשות מגע יומיות הן עדשות רכות ודקות מאוד (לכן חשוב להרכיב אותן בתשומת לב ובסבלנות, לפחות בפעמים הראשונות) לעומת עדשות רב-פעמיות. כיום ניתן להשיגן במגוון מרשמים רחב ואפילו עם מרשם אסטיגמטי (צילינדרי), חשוב מאוד לזכור שהשימוש בהן הוא חד-פעמי ועל כן אין להשרותן בתמיסת ניקוי ולעשות בהן שימוש חוזר אלא לזרוק אותן לאחר כל שימוש.
תתחדשו!
מוערך שכ-30% מהמשתמשים בעדשות מגע ברחבי העולם כבר עברו לשימוש בעדשות מגע יומיות. היתרונות הבריאותיים, נוחות השימוש ומיעוט האביזרים וחומרי הניקוי הנלווים, משפיעים על אופטומטריסטים כמו גם על משתמשים, שממליצים לא מעט על עדשות מגע יומיות - בזכות העובדה שהן משפרות את נוחות השימוש ומקטינות משמעותית את הסכנה לזיהומים ודלקות עיניים, מה שמביא לשיפור בריאות העין. לפיכך, גם אתם עשויים לגלות עולם חדש של שימוש נוח, במעבר לעדשות מגע יומיות.

תאריך:  25/10/2016   |   עודכן:  25/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נתי שובלי
שמעון תמיר
אלון תורג'מן
ביטוח רכב חובה מכסה נזקי גוף וכולל הוצאות רפואיות, פיצוי בגין אובדן כושר השתכרות ופיצוי בגין כאב וסבל עבור הנוסעים והולכי הרגל    כולנו זקוקים לפוליסת ביטוח כזו לא בגלל החוק ופקודת רכב מנועי, אלא בעיקר בגלל היתרונות שהיא מציעה
אלון תורג'מן
הזירה המקוונת מאפשרת לכם לסחור בשוק ההון ולייצר הכנסה נוספת או מרכזית עבור משק הבית    כדי לעשות זאת תצטרכו לעמוד בתנאי הסף להשקעה, להגדיר אסטרטגיה ברורה ולבנות תיק השקעות    חוץ מזה, כדאי שתכירו את המושגים הבסיסיים שילוו אתכם עד לחופש הכלכלי
אלון תורג'מן
בחירה בין מזגן ותנור יכולה להשפיע בצורה משמעותית על הטמפרטורות סביבכם כבר בחורף הקרוב    הינה היתרונות והחסרונות של כל אפשרות וכמה פרטים ששווה להתייחס אליהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il