X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מפעילת התוכנה תשלם את סכום העתק כדי להימנע מתביעה אפשרית על הפרת זכויות יוצרים
▪  ▪  ▪

האיום בדמותה של תביעת ענק בגין הפרת זכויות יוצרים מתמשכת הוסר (ה', 04.05.06) מעל ראשה של חברת Free Peers Inc. - מפעילת תוכנת שיתוף הקבצים BearShare - לאחר שהסכימה לשלם לתעשיית המוזיקה סכום עתק בסך 30 מיליון דולר.
במסגרת מסמכי הפשרה אשר הוגשו לבית המשפט הפדרלי, ואשר עדיין ממתינים לאישורו של השופט הדן בתיק, התחייבה Free Peers גם לחדול לאלתר מכל פעילות של הפעלת שירותי מוזיקה ללא רשיון על הרשת.
מדובר בספיח האחרון, כרגע, לשבעת מכתבי אזהרה החמורים, אשר שלחה התאחדות חברות המוזיקה למפיצות של תוכנות לשיתוף קבצים בסתיו האחרון, במסגרתם נדרשו החברות להשבית מיד את פעילותן הבלתי חוקית.
שתי חברות - i2Hub ו- WinMX - נענו כמעט מיידית לדרישה, בעוד חברה נוספת - Groster - אשר נתבעה עוד בשנת 2001 בידי התאגדות של מספר אולפני סרטים וחברות מוזיקה, נאלצה לשלם פשרה בסכום של כ- 50 מיליון דולר לצורך הסרת התביעה נגדה.
עם-זאת, ארבעה ענקיות שיתוף אחרות - Warez P2P, LimeWire, eDonkey ו- Soulseek - טרם נענו לדרישה והן עדיין מפעילות את שירותיהן במתכונתם הוותיקה.
בנוסף, מתנהל כיום בבית המשפט המחוזי בלוס-אנג'לס המשפט המתוקשר כנגד מפעילתן של שתי תוכנות השיתוף שהפכו לסמל הפופולריות של שירותי ה- P2P - קאזה ומורפיאוס.
במסגרת הסכם הפשרה האחרון, הסכימה Free Peers למכור את זכויות הדומיין BearShare, וכן את מאגר המשתמשים שלה לחברת בת של iMesh, אשר הפעילה שירותי שיתוף עד שנת 2004, אז חתמה על פשרה בסך של כ- 4 מיליון דולר עם תעשיית המוזיקה, והושקה מחדש כספקית קבצי מוזיקה באופן חוקי.
ההישג האחרון של חברות התקליטים הגיע, בין השאר, בזכות פסיקתו של בית המשפט העליון מהשנה שעברה, בעניין חבותן החוקית של מפיצות התוכנה. ההחלטה התקדימית קבעה אז, כי במקרה בו יוכח, שהמפיצות השפיעו או עודדו בכוונה תחילה מעשי גניבה של יצירות מוגנות זכויות יוצרים בידי הגולשים, גם הן יוכלו להיות נתבעות בבית המשפט באותן עבירות ממש.

תאריך:  05/05/2006   |   עודכן:  06/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
בצה"ל החליטו להדיח מתפקידו כנהג טנק ולוחם את החייל המצטיין סמ"ר חננאל דיין, אשר סירב ללחוץ את ידו של הרמטכ"ל    בצה"ל שוקלים לבקש מהנשיא לשלול את תעודת ההצטיינות שניתנה לו ואת הפרס הכספי    בתום השימוע שנערך לו נקבע: החייל ביצע מעשה רמייה ובמזיד
יפעת גדות
לחץ דם גבוה עלול להעלות את הסיכונים להתקפי לב, שבץ, אי ספיקת לב מוגדש, מחלות כליות ועוורון
עידן יוסף
עובדי המועצה הדתית שלחו את העצמות לבדיקה באבו-כביר כדי לבדוק אם מדובר בעצמות אדם
שלומי דיאז
יסכה לייבוביץ תעיד מחר בפני ועדת זילר    כך גם מפקד ימ"ר דרום לשעבר, נצ"מ בני שגיב    הוועדה עשויה לסכם את עבודתה בעוד כשבועיים
עומר שיקלר
שני האישים ניצלו את הוועידה של יהודי ארה"ב כדי להביע תמיכה בישראל ולגנות את החמאס על אי הכרתו בישראל    מרקל: אסור להטיל ספק בזכות ישראל להתקיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il