X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאחר 40 שנות פעילות, מגזין המוזיקה והבידור האמריקני הגיע לגיליון ה- 1,000 כל שבוע מוכר 1.3 מיליון עותקים בממוצע
▪  ▪  ▪

מגזין ה- Rolling Stone, ללא ספק אייקון בתרבות האמריקנית, חוגג את הוצאת הגיליון ה- 1,000 לאחר קרוב ל- 40 שנה של חלוציות בעיתונות הבידור בכלל, והמוזיקלית בפרט. לרגל החגיגה, המגזין פרסם את עמוד השער היקר בהיסטוריה בעלות של מיליון דולרים.
עמוד השער המיוחד עוצב עם תמונות בתלת מימד עם צבעים מבריקים, ומביע כבוד רב לדמויות הבולטות בתחום המוזיקה, הטלוויזיה והספרות של כל שנות פעילותו. המגזין נוסד על-ידי ג'אן וונר ויצא לאור לראשונה ב- 1967.
פרופ' סאן ווילנץ מאוניברסיטת פרינסטון, הסביר לרשת ה- BBC מדוע לדעתו המגזין הפך לכה יוקרתי ומשפיע בעולם הבידור בעשורים האחרונים: "מדובר במגזין הראשון שהתחיל להתייחס ברצינות לרוקנרול. הוא נולד בשנות ה- 60, כשרבים חשבו כי הפוליטיקה, המוזיקה ותרבות הנגד יכולות לתקשר ואפילו להתקדם יחד".
עם הזמן הפך רולינג סטון למגזין המטפל בנושאים מגוונים במוזיקה, אשר משקפים גם את נטיות החברה. מאז היווסדו הוא נבדל מהמגזינים האחרים העוסקים במוזיקה בצורה קלילה ושטחית והחל לעסוק בדמויות המשפיעות ביותר של עולם הבידור.
"רולינג סטון כותב מתוך עולם המוזיקה, אבל לא כמי ששייך לעולם המוזיקה", אמר אנטוני דה-קורטיס, אחד מעורכי המגזין. "הרעיון הוא להביא את קוראינו לעולם שמלהיב אותם. ישנם מגזינים שחושבים את עצמם כאינטליגנטים יותר מהקוראים שלהם, אבל רולינג סטון לעולם לא הביע טון שכזה", הוסיף.
מגזין הרולינג סטון הפך למקפצה מקצועית עבור עיתונאים אמריקנים - כמו הנטר טומסון וטום וולף - ועבור צלמים רבים, כמו אני לייבוביץ, אשר צילמה את התמונה המפורסמת של הזמר ג'ון לנון שוכב עירום ומחבק את אשתו, באותו יום שבו מאוחר יותר הוא נרצח.
גיליון ה- 999 של המגזין עורר מהומה רבה, כשבשער הופיעה קריקטורה של נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, תחת הכותרת "הנשיא הגרוע בהיסטוריה"?
במרוצת השנים קמו מתחרים רבים לרולינג סטון, כמו המגזינים "Vibe" ו- "Blender", אולם עדיין המגזין הוותיק מצליח לשמור על המקום הראשון בהיקף המכירות, כשכל גיליון מוכר 1.3 מיליון עותקים בממוצע.
לפי דה-קורטיס, מעבר למכירות, "חשוב שרולינג סטון שמר על מעמדו כמגזין עצמאי. הוא לא שייך לחברות או לפרסונות בעולם הבידור, ולכן הוא בולט מעל המתחרים וממשיך להוביל".

תאריך:  07/05/2006   |   עודכן:  07/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות תקיים דיון באופן חישוב הפרסומות    אישרה שידור של מקבצי פרסמות ארוכים יותר במהלך מהדורות החדשות
מתן פריידין
בית המשפט העליון קבע כי רשיון הרופא של ד"ר מרסלו שפיץ, המואשם בהתעללות מינית בקטינים, יותלה    עם זאת התליית הרשיון תיבחן שוב לאור העובדה שהוא זוכה מאחד האישומים כנגדו
הדר פרבר
עליה חדה אחרי הריסת המקדש השיעי הקדוש בסמרה    האזרחים חוששים לחייהם על-רקע האלימות הקשה של קנאים דתיים
ניר וייס
שמעה על הפיצוץ באוטובוס מס' 14 בירושלים, בו נסע בנה בדרכו חזרה לצבא, ויצאה לחפשו במקום    במהלך ניסיונות כוחות הביטחון להשליט סדר, נהדפה לרצפה ושברה את שורש כף ידה, אולם ועדת הערר סירבה להכיר בה כנפגעת עפ"י הגדרת החוק בנושא
אורון חדי
הורשע בהעלמת תיקים של עובדים זרים לא חוקיים תמורת שוחד וחלוקת הלוואות לעובדות זרות בריביות רצחניות    "חומרת מעשיו של הנאשם זועקת", קבע ביהמ"ש והטיל עליו עונש מאסר ממושך ו- 25 אלף שקלים קנס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il