X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עבור כמה גורמים בשס הצהרת הנאמנות של אטיאס במהלך טקס חילופי התפקידים במשרד התקשורת לא הייתה מספקת אטיאס: "אני מכבד את אלי ואלי מכבד אותי"
▪  ▪  ▪

בכניסתו לתפקיד שר התקשורת התייצב לראשונה (א', 7.5.06) ח"כ אריאל אטיאס אל מול התקשורת והצהיר: "אלך עם אלי ישי יד ביד". במערכת הפוליטית החרדית כבר ממהרים להסביר שההצהרה נועדה לסמן את אטיאס כיורשו של ישי כבר מעכשיו.
דריכות בצמרת שס
בעוד ארבעה מחברי המפלגה, שזכתה במערכת הבחירות אחרונה להישג נאה של 12 מנדטים, נכנסו היום ללשכותיהם החדשות בתור שרים בממשלה, שבה צמרת שס לגעוש מתחת לפני השטח.
בין השרים שהושבע גם שר התקשורת אריאל אטיאס, מי שסומן כיורשו של ישי על-ידי מתנגדיו בתנועה. במהלך טקס חילופי השרים הצהיר אטיאס, שזו לו כאמור ההופעה הראשונה בתקשורת מאז נכנס לפוליטיקה, כי אין כל יריבות בינו לבין ישי. "אני מכבד את אלי", אמר, "ואלי מכבד אותי. היחסים בינינו מצוינים. אני ואלי נלך יד ביד ויש בנינו אמון מלא".
מבחינה מסוימת שבירת שתיקתו של אטיאס הגיע מגיעה בעיתוי נכון. עד כה נזהר אטיאס בלשונו והקפיד שלא להתראיין לתקשורת, לא בעניין אלי ישי ולא בכל עניין אחר. תחילה ציינו בסביבתו של ישי כי אטיאס נקט בדרך הנכונה כשבחר בדרך השתיקה. מאוחר יותר הפכה השתיקה לרועמת מידי.
כמה מחברי שס הנאמנים לאלי ישי ציפו שאטיאס יאמר באופן שאינו משתמע לשתי פנים כי אינו בא לרשת את ישי בהנהגת התנועה היום זה כמעט קרה. אטיאס אומנם הצהיר כי הוא נאמן לישי. אך לא הכריז כי אינו מתכוון לרשת אותו בהנהגה.
אלי ישי, שנכנס לתפקיד שר התמ"ת, החליט לקיים את הישיבה הראשונה עם אנשי המשרד דווקא במאפיית אנג'ל בירושלים, כדי לאותת על כוונתו להחזיר את מחירו של הלחם לקדמותו. "אני מאמין שניתן למצוא פתרונות נכונים למחירי הלחם מבלי לפגוע במאפיות", אמר ישי במהלך הישיבה". קודם לכן, במהלך חילופי התפקידים במשרד, אמר ישי כי בכוונתו לטפל מייד בנושא מחיר הלחם ובנושאים אחרים בוערים.

תאריך:  07/05/2006   |   עודכן:  07/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתן פריידין
בית המשפט לתביעות קטנות באילת חייב את מלון שלום פלאזה בעיר לשלם לאורחיו את דמי אירוחם בפסח    כן חוייב המלון לפצות כל אחד מהם בסך 1,000 שקלים
מתן פריידין
בית משפט השלום בירושלים גזר חצי שנה של עבודת שירות וקנס בסך 30 אלף שקל על הרב אהרון רבינוביץ' שגנב ומכר תעודות ליבוא בשר
עומר שיקלר
החוזה בו זכתה תדיראן מערכות לאספקת מערכות תקשורת טקטיות, יצייד את הצבא השוויצרי בפלטפורמה אחידה שתאפשר חיבור בין שרתי המידע האלחוטי לכלל המשתמשים ולכלל האפליקציות בשדה הקרב
עומר שיקלר
כך עולה מנתוני איגוד לשכות המסחר    החל משנת 2002 הסחר של ישראל עם הבלטיות גדל בלמעלה מ- 100%    סמנכ"ל כלכלה ומסים באיגוד, ישראלה מני, תצטרף לסבב הרצאות שמקיים בימים אלה משרד החוץ במדינות הבלטיות במטרה לקדם את הסחר ההדדי
עומר שיקלר
היקף העסקה נאמד בכ- 15 מיליון ש"ח    החל מחודש יולי 2006 יוחלף שם הרשת ל"דיונון אופיס דיפו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il