X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרווח קפץ ב-29% ל-6.3 מיליון דולר התוצאות בהתאם לתחזית האנליסטים; סמנכ"ל הכספים על כך שהמניה חצתה לאחר שנה וחצי את המחיר בהנפקה: "חשבנו מזמן שמחירה צריך לעלות"
▪  ▪  ▪

עסקים טובים במזרח אירופה ובהודו סייעו לחברת נס טכנולוגיות (NSTC) לסיים רבעון 13 ברציפות של צמיחה בהכנסות, להעלות את הרווח הנקי ולהתהדר גם בצבר הזמנות מבטיח להמשך. נס, המתמחה בשירותי מיחשוב ומיקור חוץ, סיימה את הרבעון השני עם צמיחה של 21% בהכנסות ל-107 מיליון דולר, בהתאם לתחזית הממוצעת בוול סטריט, שהתבססה על תחזית החברה.
עם 7,000 עובדים ברחבי העולם השיגה נס עלייה של 29% ברווח הנקי ל-6.3 מיליון דולר, 18 סנט למניה.
נס מכוונת לכך שהיא תסיים את השנה עם הכנסות של 470-485 מיליון דולר, אבל החברה מתל אביב מכוונת הרבה יותר גבוה ולא בעוד הרבה זמן. "אנחנו הולכים לקראת הכנסות של מיליארד דולר", אומר איציק אידלמן, סמנכ"ל הכספים, שהגיע ישירות מסלקום לפני כשנה. "עם המשך צמיחה בקצב צמיחה דו ספרתי אפשר להבין שנהיה שם תוך כמה שנים", הוסיף.
לדברי אידלמן, החברה השיגה תוצאות יפות ברבעון שחלף גם הודות לשינויים ארגוניים, הן בישראל והן בפעילות בארה"ב. בישראל איחדה נס קבוצות עובדים שעבדו מול אותם הלקוחות, כך שהושג חיסכון משמעותי במנהלות. החברה נאלצה להיפרד מאי אלו מנהלים אם כי אידלמן לא מוסר את מספרם, אך בסך-הכל גדל מספר העובדים באלף כמעט, כאשר כמעט 800 עובדים הצטרפו לאחר רכישת חברת Innova בסוף פברואר.
גם בארה"ב אוחדו פעילויות ואידלמן אומר כי אומנם אפשר כבר לראות את ההשפעה בדוחות שפורסמו, אך זו רק ההתחלה.
נס רוצה להעביר את מרכז הכובד של הכנסותיה מישראל לחו"ל אך ברבעון הראשון דווקא היתה עלייה בהכנסות מישראל לכ-50% מכלל המכירות. אידלמן אומר שההכנסות מישראל ימשיכו לעלות, אך בסופו של דבר, כאשר נס תגיע למכירות של מיליארד דולר, ישראל צפויה להתייצב על כ-30%-40% מההכנסות.
נס צופה לסיים את הרבעון השני עם הכנסות של 112-118 מיליון דולר ורווח נקי של 14-17 סנט למניה. נס ציינה כי התחזית לוקחת בחשבון עלויות חריגות הקשורות ברכישת חברת Innova ובכך סיפקה הסבר לכך שהרף העליון של התחזית נמוך בסנט אחד מהתחזית הממוצעת בוול סטריט לרווח של 18 סנט למניה. תחזית ההכנסות בוול סטריט עומדת על 116.4 מיליון דולר. צבר ההזמנות עלה בסוף הרבעון על חצי מיליארד דולר.
עוד סיבה להרמת כוסית בנס היא שביום האחרון של חודש מארס חצתה סוף סוף המניה את המחיר לפיו הונפקה החברה שנה וחצי קודם - 12 דולר. "חשבנו מזמן שהמניה צריכה להיות במחיר יותר גבוה", אומר אידלמן, "אנחנו צומחים בקצב דו ספרתי בהכנסות וברווחים כך שאין סיבה שלא נזכה למכפיל הראוי לנו. מצד שני, אני מעדיף שהמניה תעלה לאט לאט ולא תזנק".
נס נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 450 מיליון דולר.

תאריך:  08/05/2006   |   עודכן:  08/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
נציב קבילות החיילים מציג שורה של כשלים והתנהגות פסולה כלפי חיילים    בשנת 2005 התקבלו 6,048 קבילות לעומת 5,943 שנה קודם לכן
ארנון בן-יאיר
ארנון אמר את הדברים במסגרת עדותו במשפט הנוגע לרכישת מניות בזק על-ידי גד זאבי    לדבריו, "פיוטרקובסקי עשה מעשה חמור ולכן הפסקתי לדבר איתו", הפסקה שנמשכת כ-5 שנים, לטענתו
הדר פרבר
דוח של 'הצילו את הילדים' מצביע על תופעה של ילדות צעירות שנאלצות לספק סקס תמורת מזון וכסף    מורים דורשים סקס תמורת ציונים טובים
יפעת גדות
הגרסה הגנטית שזיהו החוקרים קיימת אצל כ- 19% מהגברים האירופאים שפיתחו את המחלה ואצל 41% מהחולים השחורים ממוצא אפריקני
גלית יצחק
לדברי גורן, "לתפיסתי, הלקוח הוא שותף ומטרתי היא שבסופו של דבר הלקוחות שלנו יהיו שותפים הן בעשייה והן בפירותיה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il