X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית המשפט השלום ברחובות גזר היום (ב') 7 שנות מאסר על יוסף פלאנט, שהורשע בתשעה מקרים של מעשים מגונים בקטינות
▪  ▪  ▪

השופט, ירון לוי, מבית המשפט השלום ברחובות גזר היום (ב', 8.5.06) 7 שנות מאסר על יוסף פלאנט, שהורשע בתשעה מקרים של מעשים מגונים בקטינות. כמו כן, הוא חוייב לפצות את הקטינות בסכום של 50 אלף שקלים.
ואולם, מגזר הדין עולה כי אין זו הפעם הראשונה שבה הוא מורשע.
לפלאנט (43), כך מתברר, היסטוריה עתירת הרשעות בעבירות מין שבוצעו כלפי קטינים, זו הפעם השישית שבה נשלח האיש אל מאחורי הסורגים.
מתברר כי כבר בשנת 1985 נשלח פלאנט לשבעה חודשי מאסר בפועל, בגין מעשה מגונה בקטין. שלוש שנים לאחר מכן הוא נידון לחמישה חודשי מאסר, ב- 1990 הוא נידון ל- 38 חודשים, כעבור שנה - בעקבות הרשעה נוספת - הוא נידון לעשרים חודשים ובשנת 1995 ל-48 חודשי מאסר. ואולם הנורה האדומה לא נדלקה במערכת המשפט.
היום, כאמור, החליט השופט לוי, להחמיר לראשונה בעונשו של פלאנט בגוזרו עליו 7 שנות מאסר. בנוסף, פסק כי יפצה את קורבנותיו בסכום כולל של 50 אלף שקלים.
לדברי גזר הדין, התחזה פלאנט למדריך קפוארה, עובדה שנוצלה על ידו לביצוע מעשים מגונים בקטינות. בארבעה מקרים הוא הואשם בביצוע מעשים מגונים בקטינות שטרם מלאו להן 14 שנים, ובחמישה מקרים בקטינות בגירות יותר.
באחד המקרים המתוארים, בחודש נובמבר 2003, הציג עצמו הנאשם לפני קטינה בת 13 כמורה לקרב מגע. הוא ביקש ממנה לבצע עמידת ידיים, נגע בכתפה, אחז בידיה מאחורי גבה, הרימה באוויר ונגע בה במקומות אינטימיים. במקרה אחר, שנה לאחר מכן, הוא ניגש אל קטינה בת 14 וביקש לעניין אותה בחוג קרב מגע. למרות שהנערה לא הסכימה להיענות לו, הוא אחז בה ונגע בה בחזה.
"מדובר במספר קורבנות רב. חמור במיוחד גילן הצעיר של הקורבנות, ילדות תמימות שחטאן היחיד היה שנקרו בדרכו של הנאשם... מעשי הנאשם נמשכו תקופה ארוכה של כשנה ותשעה חודשים, במהלכה פגע באופן ממשי בשלווה הציבורית באיזור פעולותו, בתחומי הערים רחובות וראשון לציון", לשון גזר הדין.
בשיקוליו לגזר הדין, כלל השופט לוי, גם את העובדה שפלאנט הינו עבריין מועד ואין זו הפעם הראשונה, וגם לא השניה, שבה הוא מואשם בעבירות מין חמורות:
"האינטרס הציבורי מצדיק הרחקת הנאשם מהחברה לתקופה ממושכת. זאת, למען יידעו הנאשם ודומיו כי יש דין ויש דיין, וכי כל המהין לפגוע בגופן של קטינות לסיפוק גחמותיו המיניות, צפוי לעונש ממשי וכואב".

תאריך:  08/05/2006   |   עודכן:  08/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שירלי יום-טוב
הרווח קפץ ב-29% ל-6.3 מיליון דולר התוצאות בהתאם לתחזית האנליסטים; סמנכ"ל הכספים על כך שהמניה חצתה לאחר שנה וחצי את המחיר בהנפקה: "חשבנו מזמן שמחירה צריך לעלות"
עומר שיקלר
נציב קבילות החיילים מציג שורה של כשלים והתנהגות פסולה כלפי חיילים    בשנת 2005 התקבלו 6,048 קבילות לעומת 5,943 שנה קודם לכן
ארנון בן-יאיר
ארנון אמר את הדברים במסגרת עדותו במשפט הנוגע לרכישת מניות בזק על-ידי גד זאבי    לדבריו, "פיוטרקובסקי עשה מעשה חמור ולכן הפסקתי לדבר איתו", הפסקה שנמשכת כ-5 שנים, לטענתו
הדר פרבר
דוח של 'הצילו את הילדים' מצביע על תופעה של ילדות צעירות שנאלצות לספק סקס תמורת מזון וכסף    מורים דורשים סקס תמורת ציונים טובים
יפעת גדות
הגרסה הגנטית שזיהו החוקרים קיימת אצל כ- 19% מהגברים האירופאים שפיתחו את המחלה ואצל 41% מהחולים השחורים ממוצא אפריקני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il