X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מדובר בפרויקט ענק, המשותף לחברת דואר ישראל ולנס טכנולוגיות, בהשקעה כוללת של כ-12 מיליון ש"ח מערכת המחשוב החדשה מאפשרת אספקת שירותים מקוונים וחדשניים
▪  ▪  ▪

חברת דואר ישראל סיימה בימים אלה פרויקט מחשוב ענק של יחידות הדואר בכל רחבי הארץ בהשקעה כוללת של כ- 12 מיליון שקל. כך מסר היום (יום ג', 9.5.06) מנכ"ל חברת דואר ישראל, אבי הוכמן.
הפרויקט נעשה בשיתוף פעולה עם חברת נס טכנולוגיות, והקיף שדרוג של 2,300 נקודות שירות בכ- 680 סניפים, סוכנויות דואר ודואר נע. במסגרת השדרוג הוחלפה במערכות המחשבים תוכנת DOS בתוכנת windows משוכללת ומודרנית.
התוכנה החדשה משמשת מנהלי דואר מודרניים בעולם, כדוגמת אנגליה, גרמניה, אוסטריה ועוד. לדברי גורמים בכירים בדואר ישראל, "מדובר בליגה אחרת. סניפים שכבר עובדים מספר חודשים עם המערכת דיווחו על שיפור משמעותי באיכות העבודה בעמדה. המערכת החדשה מספקת כלים מקוונים חדשניים, המאפשרים אספקת מגוון שירותים ייחודיים ללקוחות, וכתוצאה מכך עלתה גם שביעות הרצון מהשירות".
המערכת החדשה מהווה פלטפורמה מצוינת לאספקת שירותים חדשים ומתקדמים (כמו למשל, מכירת כרטיסי טיסה, ביטוחי נסיעות ועוד) ולמתן מענה פיננסי הולם ללקוחות החברה בסביבה עסקית (לדוגמא, אספקת שירותים בנקאיים מתקדמים בעתיד).
הוכמן אמר, כי פרויקט מחשוב הסניפים הוא חלק ממהלך כולל של השקעות אדירות בתחום הפיתוחים הטכנולוגיים בכלל, ובנושא המחשוב בפרט. לדבריו, תקציב ההשקעות של דואר ישראל לשנת 2006 עומד על 200 מיליון שקל (לעומת 81 מיליון שקל בשנת 2005), כאשר 58 מיליון שקל מיועדים להשקעות בתחום המחשוב.

תאריך:  09/05/2006   |   עודכן:  09/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
בעקבות ביקורו של ראש לשכת המסחר תל אביב בלשכה הקפריסאית, ישתפו שתי הלשכות פעולה לקידום יחסי הסחר וההשקעות ההדדיות בין המדינות
ברוך לוי
לאחר מגמת ירידה מתמשכת, חל בחודש אפריל גידול של יומיים בימי האשראי בפועל, מ- 98 ימים ל- 100 ימים    גידול במספר ימי האשראי בהסכמה: מ- 86 ל- 88 ימים    מספר ימי הפיגור בתשלומים נותר יציב וגבוה, ועמד על 12 ימים באפריל
מירב לוי
גבריאל שטיינהרדט מונה למנכ"ל "כרומגן ספרד"    דורית כהן מונתה למנהלת המכירות לשוק האמריקני
ברוך לוי
איגוד לשכות המסחר משיק מועדון עסקים למנהלים צעירים לפיתוח מנהיגות ומצוינות    מנכ"ל האיגוד: "עם חזון ואמונה כל איש עסקים מתחיל יכול להפוך לסטף ורטהימר"
אריאל שמידברג
לחץ כבד על בלייר ועל ממשלתו בעקבות התבוסה בבחירות המקומיות וסקנדלים נוספים    54% מן המשתתפים בסקר של ה"טיימס" הצהירו כי הבעיה הגדולה ביותר של הממשלה היא בלייר עצמו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il