X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חילוץ על הגובה: החתול מהקומה השישית
מוקד חי חילץ חתול, טיפל בו ומחפש לו בית החברה להגנת החי לחילוץ והצלת בע"ח

חתול נקלע בקומה השישית של בנין מגורים - במכשיר הטלפון הסלולרי של דוברת עמותת תנו לחיות לחיות, אתי אלטמן, התקבלה אמש (ב') הודעה לפיה נתקע חתול בקומה השישית בבניין מגורי ברמלה. למקום הוזעק צביקה תמוז, מ"מוקד חי".
"בדרכי למקום" סיפר תמוז "שוחחתי עם המודיע על-מנת לקבל הכוונה וניסיתי לברר מה קרה שם או האם לחתול יש בעלים. האיש סיפר כי אישתו רצתה לתלות כביסה ולפתע ראתה זוג עיניים מביטות בה, להפתעתה היה זה חתול. המשפחה ניסתה לברר האם החתול שייך למישהו, אולם ללא הצלחה".
תמוז עשה דרכו בין רחובותיה של העיר רמלה ולבסוף הגיע לבנין בן שמונה קומות כשילדי הבניין מחכים לו למטה. "עליתי עם המעלית לקומה השישית, וגיליתי שכל הדלתות אל דירות הקומה פתוחות. כל הדיירים בקומה עמדו מתרגשים, דיברו ביניהם ברוסית ומשכו אותי לראות את החתול מדירתם. הרגעתי אותם וביקשתי לשמור על השקט. התקרבתי לחלון ואכן ראיתי את זוג העיניים. המבט אמר הכל, החתול היה מפוחד מאוד והגניב מבטים למטה, כך הבנתי שהוא מחפש אפשרויות מילוט ושנשקפת לו סכנה".
"בחנתי את השטח וראיתי שמהדירה הצמודה ניתן לבוא מאחור ושהגישה טובה יותר. הגנבתי את מוט הלכידה לעבר ראשו, הידקתי באחת את הטבעת על צווארו והכנסתי אותו במהירות אל כלוב הנשיאה" מתאר תמוז את רגע הלכידה. "רק אז הבטתי למטה".
בבוקר לקח תמוז את החתול לבית המחסה של "תנו לחיות לחיות", שם יקבל טיפול רפואי, עיקור או סירוס (עוד לא ידוע מין החתול) ואם למישהו אבד חתול ברמלה יוכל ליצור קשר עם "תנו לחיות לחיות" לקבלת פרטים נוספים אודותיו.
אתי אלטמן, דבורת "תנו לחיות לחיות": "באמצעות שיתוף הפעולה הפורה עם המשרד לאיכות הסביבה, שתמיד מוכן לממן חילוצים של בעלי חיים במצוקה אנחנו מצליחים להציל בעלי חיים גם אחרי שעות פעילות העמותה".

חיות בטבע

אמש התקבלה קריאה במוקד המתריאה על עורב שנקלע למצוקה והותקף על-ידי עורבים אחרים בפארק הירקון בתל אביב. ניידת העמותה לא היתה זמינה ולכן הגיע למקום מנכ"ל החברה להגנת החי בישראל שהגיע למסקנה, כי למעשה מדובר בגוזל שאולי הוטרד בחולשתו על-ידי עורב אחר אך כי הוריו נמצאים במקום וכדאי להשאירו בטבע. לדבריו, ציפורים וחיות אחרות אשר מובאים לשבי, גם אם לטיפול רפואי, נידונים לחיים בשבי ולכן אם אפשר להימנע מכך עדיף להשאירם בטבע.
החברה להגנת החי בישראל פועלת לחילוץ והצלת בע"ח ובעלת שירותי אמבולנס וחירום, בעבור תשלום. בנוסף מספקים בחברה יעוץ והכוונה בכל נושא בעלי חיים, 24 שעות ביממה.

תאריך:  09/05/2006   |   עודכן:  09/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
איציק כהן מונה למנהל פיתוח עסקי ב- Otech    במסגרת תפקידו יהיה אחראי על הרחבת טכנולוגיות, מוצרים ופתרונות חדשניים
יואב יצחק
הולנדר מינה את עדנה אלפסי לסמנכ"ל למינהל    סידר לה שכר גבוה של עובדת לשכה (23,000 ש"ח) בעוד שבתפקיד אותו מילאה היתה צריכה לקבל 5,500 ש"ח
שלומי דיאז
נעצר על-ידי משטרת חדרה    על-פי החשד תקף גם את אחיה בן הארבע    אב חשוד באונס בתו בהוד השרון    בת שתע התלוננה שניסו לאנוס אותה בעפולה
עומר שיקלר
בבוקר יום העצמאות סיכלה ספינה של חיל הים ניסין להבריח כ- 500 קילוגרם חומר נפץ מסוג TNT תקני    אנשי חיל הים משו למעלה מ- 11 שקים
מחלקה ראשונה
פירוט כל נושאי הבדיקה שטופלו מבריאות, דרך ביטוח, כלכלה, חינוך ותחבורה    המבקר לא טיפל בשני נושאים אשר יטופלו בדוחות נפרדים: מערכת הביטחון והרשויות המקומיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il