X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנאמנים בפרשה, וכונס הנכסים הרשמי מביעים, בתשובתם לבית המשפט המחוזי בת"א, תמיכה בבקשת קבוצת בורוביץ'-מוזס-רוזן לאפשר לבאי כוחם להיות נוכחים בחקירות נגדם
▪  ▪  ▪

הנאמנים בפרשת הקלאבמרקט - רו"ח גבי טרבלסי וד"ר שלמה נס, וכונס הנכסים הרשמי, מביעים בתשובתם (ג', 9.5.06) לשופטת ורדה אלשיך, מבית המשפט המחוזי בתל אביב, תמיכה בבקשת קבוצת בורוביץ'-מוזס-רוזן: לאפשר להם זכות ייצוג על-ידי באי כוחם בחקירות שייערכו כנגדם בפרשה. לגישתם, הדבר יסייע לסיום מהלכי הבדיקה.
תקציר הפרקים הקודמים:
רשת קלאבמרקט, שהיתה מהרשתות הקמעונאיות הגדולות בישראל, קרסה במפתיע בשנה שעברה ונמכרה לרשת המתחרה שופרסל.
בעליה לשעבר של הרשת הקורסת, קבוצת בורוביץ'-מוזס-רוזן, הציעו לנושים - ספקי הרשת, 15 מיליון שקלים, בתמורה להבטחה של הספקים להימנע מהגשת תביעות נגדם. ההצעה היתה אמורה לעלות באסיפת נושים שנקבעה ל 27.3.06.
ואולם, השופטת ורדה אלשיך החליטה לדחות ב-45 יום את אסיפת הנושים של רשת השיווק קלאבמרקט. ההחלטה על הדחייה התקבלה בעקבות דוח צוות החקירה לקריסת הרשת, המכיל חשדות לכאורה נגד בעלי הרשת לשעבר, קבוצת בורוביץ'-מוזס-רוזן.
בתחילת החודש הנוכחי, הגישה הקבוצה לבית המשפט המחוזי בת"א, בקשה לפיה מתבקש בית המשפט המחוזי לקבוע כי החוקרים שמונו לחקירת הפרשה, עו"ד אבנר כהן וגיורא הרטוג, הינם חסרי כל סמכות להמשיך בתפקיד זה, וכי הצווים שהוצאו על-ידי החוקרים והמזמנים את בעלי הרשת לחקירה הריהם בטלים. בבקשתה מתחה הקבוצה ביקורת נוקבת על דוח הביניים שפורסם ע"י המבקרים.
בין היתר נטען בבקשה כי: "מהשתלשלות העניינים כפי שתוארה ותתואר עוד להלן, לא ניתן להימנע מן המסקנה העגומה כי החץ כבר נורה, המטרה סומנה, וכל שנותר עתה לחוקרים הוא לצייר את המעגל בדרך של איסוף מסמכים וראיות".
אשר על כן, ביקשו מבית המשפט שיורה כי: "משפקע צו הקפאת ההליכים כנגד החברה ולאחר שהסדר הנושים אושר כדין, לא מתקיימים עוד הטעמים שביסוד החלטת המינוי וממילא גם אין לחוקרים עוד כל סמכות".
לחילופין, ביקשו הבעלים לשעבר של הרשת, כי באם יימשכו החקירות, הרי הם דורשים לאפשר להם להיות מיוצגים ע"י עורכי דין במהלכן.
בתשובת הנאמנים לבקשה, שהוגשה על-ידי בא כוחם, עו"ד עמית לדרמן, נאמר: "על-מנת אכן לקדם את הליכי החקירה לטובת נושי החברה... סבורים הנאמנים כי בנסיבות העניין יש לאפשר לבא כוח המבקשים להיות נוכח בחקירת המבקשים על-ידי החוקרים (החוקרים בפרשה, עו"ד אבנר כהן וגיורא הרטוג, מ.פ), באופן שלא יהא בכך כדי להפריע למהלך החקירה".
בנוסף, כדי למנוע שיבושים תוך-כדי החקירה, ממליצים הנאמנים כי התנאים הפרוצדוראליים של נוכחות עורכי דינם של הנחקרים יסוכמו מראש בין הצדדים.
לדעה זו, אם כי בשינויים קלים, שותפה גם נציגת כונס הנכסים הרשמי, עו"ד רות לינקר-מזרחי. לדידו של כונס הנכסים, יש לקבוע מראש איזה נושאים מדוח הביניים יועלה בחקירות, כאשר הנושאים שיוותרו במחלוקת ייחקרו מאוחר יותר על-ידי בית המשפט.
באשר לסוגיית הייצוג בחקירות, סבור הכונס כי אין מניעה לאפשרו, בתוספת ההסתייגות הבאה: "ככל שנוכחותו של בא כוח המבקשים תפריע למהלך החקירה, יהיו החוקרים מוסמכים להפסיק את החקירה".

תאריך:  10/05/2006   |   עודכן:  10/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
רובוט שמשחק כדורגל זכה בתחרות הרובוטיקה באוניברסיטת חיפה    הרובוט משחק על המגרש כחלוץ ופעולותו מורכת ממספר משימות
ברוך לוי
נייר עמדה חדש של חברת פורסטר ריסרץ' יוצא נגד הדעה הרווחת בארה"ב, המושמעת על-ידי מנכ"לים ופוליטיקאים, לפיה יש צורך במספר רב יותר של מהנדסים ומדענים, כדי להתחרות בסין ובהודו    בחברה ממליצים על הכשרה רב-תחומית, אשר תשמור על היתרון האיכותי של האמריקנים
יואב יצחק
המכירה תבוצע במסגרת מכרז ותסתיים ביום חמישי
מחלקה ראשונה
שר האוצר: "העלאת תחזית הדירוג הינה ציון לשבח למדיניות הכלכלית של הממשלה ולמשק כולו והבעת אמון בממשלה החדשה"
יפעת גדות
התבוננות בתמונה בלבד יכולה לספק לנשים רמזים בכדי לדעת האם הוא אוהב ילדים ולכן גם בן זוג טוב לטווח הארוך    לבן הזוג המושלם יש פנים סימטריות, עיניים רחבות עמוקות ובעלות הבעה, אף ישר ולסת רכה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il