הרנגלר מבית ג'יפ (חברת בת בדימלר-קריזלר) ידוע בקרב חובבי השטח כאחד מבין האחרונים ששרד את ההתברגנות, את המעבר מרכב שטח לרכב "כאילו שטח". וכך יכלו הג'יפאים להמשיך ולטפס במשעולי ההרים ברנגלר או באחיו הקשוח יותר הרנגלר רוביקון.
אבל אליה וקוץ בה, מאז ומעולם הוצעו הרנגלרים למיניהם בתצורה שאינה ידידותית למשפחה - שתי דלתות בלבד, ומי שמכיר את הקושי שבהשחלת כסא הבטיחות והילד למושב האחורי יודע על מה מדובר. וכעת נפל דבר בג'יפ ולראשונה בתולדותיה תחל החברה לשווק רנגלר בתצורת ארבע דלתות.
הדגם החדש (אנלימיטד) מבוסס על הדגם החדש והמעודכן שהוצג בתערוכת דטרויט והשוני העיקרי בו לעומת הדגם "הרגיל", מלבד שתי הדלתות הנוספות, היא תוספת של כחצי מטר לבסיס הגלגלים (המרווח בין הסרן הקדמי לאחורי). התוספת הזו אפשרה גם להוסיף את שתי הדלתות הנוספות וגם להעניק לנוסעים מאחור מרחב חיים משופר - נקודה מעט כאובה בדגם הרגיל - כולל האפשרות להסעתם של שלושה נוסעים (טוב, לא ממש גדולים, אבל לפחות שלושה) ולא רק שלא לגזול לחלוטין את המקום למטען, אלא כמעט לשלש את נפח תא המטען.
יחד עם הגדלת בסיס הגלגלים לא התארכו סרחי העודף (חלק המרכב הבולט מעבר לסרן - קדמי ואחורי) כך שזוויות הגישה והנטישה נשארו ראויות כנדרש. שינוי לרעה נרשם, כמובן, בזווית הגחון בגלל הגדלת בסיס הגלגלים. על הנעת הרנגלר החדש מופקד מנוע V6 המניע את הרנגלר ה"רגיל" וגם מקומו של מנוע הדיזל אינו נפקד בשוק האירופאי. זהות נוספת לרנגלר הרגיל נרשמה גם בגרסה הקרבית - הרוביקון, שתוצע אף היא.