X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפסל הסביבתי של אודי, ה- TT, מפנה את מקומו לטובת דגם חדש המושק בימים אלה באירופה
▪  ▪  ▪

בתחילת חודש אפריל חשפה אודי בברלין את מחליפת ה- TT מתוצרתה. לאחר מסע יחסי ציבור ארוך במסגרתו נחשפה המכונית טיפין טיפין, בימים אלה מתחילה החברה בהשקות לעיתונות הרכב העולמית.
אז מה מצפה לנו במכונית החדשה? קודם כל המראה שתציג המכונית שומר על המקוריות שלו ועל שיוכו המשפחתי כך שלא ניתן לטעות בהיותה של המכונית מחליפתה של ה- TT המקורית. עם זאת העיצוב השתנה במטרה לשמור על עדכניות ורעננות. השינוי בצורה החיצונית לווה גם בשינויים בממדים, ולמעט מממד הגובה שנשאר ללא שינוי, צמחה המכונית באורך, ברוחב ובבסיס הגלגלים.
ה- TT החדשה, אגב, בנויה על פלטפורמה (ריצפת רכב) מקוצרת שמקורה בגולף החדשה. מי שציפה כי עם העלייה בממדים יעלה גם משקלה של המכונית החדשה התבדה, שכן כשני שלישים מהמרכב בנוים מאלומיניום (המתאפיין במשקל קל ובחוזק רב) דבר שאיפשר לשמור על משקלה של המכונית בטווח של 1,280-1,430 ק"ג (בהתאם לגרסה). מה שכן עלה הוא נפח תא המטען המציע כעת 290 ליטר של נפח (270 בדגם הקודם) או 700 ליטרים אם תבחרו לקפל את המושבים האחוריים.
עם ההשקה הציגה אודי את הרכב עם אופציה לשני מנועים - שני ליטרים TFSI עם 200 כ"ס (מנוע זה משמש גם את גרסת ה- GTI של הגולף) העוברים לגלגלים הקדמיים (240 קמ"ש מהירות מרבית ו- 6.4 ש' בתאוצה ל- 100 קמ"ש) או מנוע V6 FSI עם 250 כ"ס (מ- 3.2 ליטר) המשודך להנעה כפולה (קוואטרו) ומציג נתונים של 5.7 ש' ל- 100 קמ"ש ומהירות מרבית של 250 קמ"ש (מוגבלים אלקטרונית).
שתי גרסאות המנוע מוצעות עם תיבה ידנית בעלת שישה יחסי העברה, או תיבת ה- DSG (רובוטית וכפולת מצמדים עם אפשרות לתפעול ידני) המכונה ב- TT בשם S טרוניק. כמצופה, כוללת רשימת האופציות תוספות רבות דוגמת בולמי זעזועים אדפטיביים (משנים את התנהגותם בהתאם למהירות ולסגנון הנהיגה), פנסי קסנון העוקבים אחרי הפניית ההגה לתוך הפניה ועוד ועוד. אצלנו לקראת סוף השנה הקלנדרית 2006 .
תאריך:  11/05/2006   |   עודכן:  11/05/2006
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל בן יוסף
הרנגלר, אחד מגיבורי השטח האמיתיים האחרונים, עבר גם הוא מהפך" ולראשונה בתולדות ג'יפ הוא יוצע גם בגרסת ארבע דלתות
טל בן יוסף
לקראת אירוע ההתרמה השנתי לילדי וראיטי ישראל, תרמה חברת כלמוביל מתנה ייחודית - קורס נהיגה מתקדמת של חברת מרצדס בגרמניה לכל המרבה במחיר
מירב לוי
חג המדורות הוא סכנה לטבע, לחיות ולסביבה    החברה להגנת הטבע מפרסמת המלצות לחוגגים במטרה להימנע מאסונות
יפעת גדות
חוקרים מדווחים כי למרות התקוות - מסתבר שטיפולים שונים לא עזרו למנוע אסטמה בטווח הארוך
ענבל אביב
נתפסו שני פעילי חמאס מג'באליה, אשר ניסו לחדור לישראל מסיני שבמצרים, כשברשותם שני אקדחים, שני רימונים וסכום גדול של כסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il