X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
בני המשפחה שניסו "להדליק" את כנסיית הבשורה בנצרת זכו לתשומת הלב לה קיוו בית המשפט לנוער קיבל את בקשת ההורים והחזיר לרשותם את בנם האב חיים חביבי אמר בתום הדיון "20 שנה בתי המשפט לא קיבלו החלטה לטובתי" ופרץ בבכי
▪  ▪  ▪

סגן נשיא בית משפט השלום בירושלים אורי בן-דור פסק (ד', 10.5.2006) כי בנם בן השנתיים של ויולט וחיים חביבי יוחזר לרשותם. השופט בן דור ציין בהחלטתו כי רשויות הרווחה לא הוכיחו שהפעוט סבל מהזנחה.
מי אמר שהכותרות לא עוזרות? בתחילת חודש מרס יצרו בני הזוג חביבי ובתם הגדולה מהומה בכנסיית הבשורה, יום לאחר שבנם בן השנתיים נלקח מהם בהחלטת רשויות הרווחה. התקרית, שבמהלכה פוצצו בני המשפחה נפצים בתוך הכנסיה, כמעט והתלקחה לתקרית דיפלומטית והביאה את מצבם של בני הזוג אל הכותרות הראשיות של אמצעי התקשורת.
השופט בן דור קבע כי הפעוט, ש"באשמתו" התלקחה האש בכנסיית הבשורה, יחזור לרשות הוריו משום שרשויות הרווחה לא הצליחו להוכיח כי הוריו הזניחו אותו. לדעתו של בן דור, טובת הילד הובילה אותו להכריע בעד החזרת הילד לרשות הוריו.
במסגרת החזרת הפעוט למשפחתו, התחייבו בני הזוג חביבי למצוא מסגרת של מעון יומי בה ישהה הפעוט עד השעה 14:00, במימון רשויות הרווחה במשך שנה אחת. בן דור השאיר את דלת ביהמ"ש פתוחה בפני הצדדים למקרה בו יהיה צורך בהתערבות ביהמ"ש לשם הכרעה בסוגיות הקשורות לילד.
בתום הדיון אמר חיים חביבי, כי "כבר 20 שנה בית משפט לא נתן החלטה כזו לטובתו". באולם ניכרה התרגשות גדולה ובני הזוג התחבקו ובכו במשך שעה ארוכה.
עו"ד פנינת ינאי, המייצגת את בני הזוג בהתנדבות, מסרה ל-Nfc כי מדובר בהחלטה שמגלה תבונה ורגישות ואשר קובעת כי לא היה לצו החירום בסיס מלכתחילה. לדבריה, "מצער לחשוב על הנזק שעלול היה להיגרם ונגרם לתינוק בשל טעות זו".

תגובת משרד הרווחה: בימ"ש לא אמר דבר על תפקוד מערכת הרווחה

ממשרד הרווחה נמסר בתגובה: "בניגוד מוחלט למה שמפיצה עו"ד ינאי, בימ"ש לא אמר דבר על תפקוד מערכת הרווחה בפרשה. כל בר-דעת היה מוציא את ילד בן שנה וחצי מחזקת הוריו אם היה נודע לו כי לקחו את התינוק בחצות הלילה בטרמפים לאיזור מסוכן, לחשוף אותו לצרחות ולהפגנות ואחר כך לבקש מהמשטרה להשאירו ברחוב בשעה 02:30 ללא קורת גג".
"מר חביבי ואשתו מקבלים תמיד את פני עובדי הרווחה בצעקות בקללות ובאיומים. כדי שלא לחשוף את בנם הפעוט להתנהגות זו, הוחלט להשתמש בתיווכו של מי שמטפל בהם ומלווה אותם לכל מקום כולל לבית המשפט ואשר מכיר את התינוק".

תאריך:  11/05/2006   |   עודכן:  14/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
ראובן צבאג, מנכ"ל לאומי למשכנתאות, הודיע על פרישה בתום 9 שנים בתפקיד    יובל גביש, מנהל מרחב ירושלים בחטיבה הבנקאית של לאומי, ימונה למנכ"ל במקומו
יפעת גדות
חוקרים ניתחו עשרות מחקרים שבחנו את הקשר בין לחץ בעבודה לבין לחץ הדם    הם גילו ראיות מעטות בלבד לקשר בין השניים
ברוך לוי
השר בן-אליעזר: כניסת גזפרום לישראל מהווה אינטרס ממעלה ראשונה למשק
עומר שיקלר
השר הנחה את קצא"א ובז"ן לחדש את הפעילות ביניהן עד להגעה להסכמות בנושאים הכספיים
אורון חדי
השופטת ורדה אלשיך קבעה היום כי הרשימה תימכר לחברות ביטוח אחרות תמורת 10 מיליון שקלים    על בעל המניות שאול פסטרנק הוטלו הוצאות משפט בסך 20 אלף שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il