X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מטרתה של חברת הענק הפינית היא ליצור שיתופי פעולה עם חברות ישראליות בתחום תקשורת נתונים לראשונה מזה עשר שנים תגיע לארץ משלחת של אנשי עסקים מובילים מפינלנד
▪  ▪  ▪

חברת הענק נוקיה מגיעה לישראל בשבוע הבא במטרה ליצור שיתופי פעולה טכנולוגיים עם חברות ישראליות בתחומים של תקשורת נתונים ותקשורת אלחוטית. כך מדווחים מכון היצוא, התאחדות התעשיינים ומשרד התמ"ת.
יחיאל אסיה, מנכ"ל מכון היצוא, מסר, כי חברת נוקיה מגיעה לישראל יחד עם משלחת של 19 אנשי עסקים מפינלנד מתחומי ההיי-טק, טכנולוגיה רפואית, בנקאות והשקעות וחברות הון סיכון, זאת במטרה להרחיב את שיתופי הפעולה בין חברות ישראליות ופיניות בתחום הטכנולוגי. במכון היצוא, בהתאחדות התעשיינים ובמשרד התמ"ת מציינים, כי לראשונה מזה עשר שנים משלחת של אנשי עסקים מפינלנד מגיעה לישראל.
את המשלחת יארחו מכון היצוא, התאחדות התעשיינים, משרד התמ"ת, משרד החוץ ושגרירות פינלנד בישראל. בראש המשלחת יעמוד ארקי וירטאנן, סגן שר המסחר והתעשיה הפיני ומנכ"ל ונשיא ארגון FINPRO - הארגון המקביל למכון היצוא.
חברת נוקיה הינה החברה הגדולה ביותר בפינלנד, והיא מייצרת בין 30% ל-40% מהטלפונים הסלולאריים בעולם. מכירותיה עמדו אשתקד על יותר מ-34 מיליארד ארו. החברה מעסיקה כ-60 אלף עובדים ב-9 מדינות בעולם (ב-14 מרכזי ייצור).
בועז הירש, מנהל מינהל סחר חוץ במשרד התמ"ת, מוסר, כי בואה של משלחת רשמית רמת דרג והיקף לאחר היעדרות של למעלה מעשור הוא איתות וסנונית ראשונה להידוק היחסים הכלכליים בין המדינות. הוא מוסיף, כי פעילותם של הציר הכלכלי והשגריר בפינלנד תרמה רבות לתפנית חיובית זו. לדברי מוטי איש שלום, הציר הכלכלי של משרד התמ"ת במדינות הנורדיות, פוטנציאל הסחר בין שתי המדינות המפותחות עומד על למעלה מ- 400 מיליון דולר, כאשר מתוכם שני שליש יבוא ושליש יצוא.
במסגרת הביקור יארח מנכ"ל משרד התמ"ת המיועד, גבריאל מימון, את מנכ"ל משרד התמ"ס הפיני, ארקי וירטאנן. בנוסף, צפוי וירטאנן להיפגש עם אבי בלשניקוב, מנכ"ל משרד התקשורת, ועם אלי כהן, מנכ"ל משרד התיירות. במקביל, במסגרת ביקור המשלחת מארגן מכון היצוא מפגשים אישיים עסקיים עם חברות ואנשי עסקים מישראל, וכן סמינר בו יוצגו ההזדמנויות העסקיות בפינלנד והאפשרויות לשיתופי פעולה במסגרת הקרן הדו-לאומית פינלנד - ישראל. מפגש מיוחד יערך לחברי המשלחת גם עם IVA (איגוד קרנות הון סיכון בישראל).
במסגרת זו יחתם הסכם לשיתוף פעולה בין מכון היצוא של ישראל לבין מקבילו הפיני. על ההסכם יחתמו יחיאל אסיה, מנכ"ל מכון היצוא הישראלי, ונשיא מכון היצוא של פינלנד.
יצויין, כי בשנה האחרונה החלו לפעול בפינלנד 13 חברות ישראליות, וכיום פועלים שם 466 יצואנים ישראלים.
ברבע הראשון של 2006 גדל היצוא של ישראל לפינלנד (ללא יהלומים) בכ-13%, והסתכם בכ-28 מיליון דולר. בשנת 2005 הסתכם היצוא לפינלנד בכ-121 מיליון דולר (ירידה של 7% לעומת השנה שקדמה לה).

תאריך:  11/05/2006   |   עודכן:  11/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
5 חדרים באשדר-ר"ג - 360 אלף דולר    5 חדרים בהוד השרון - 296 אלף דולר    קוטג' בטבעון - 310 אלף דולר    דירת גג בהרצליה - 245 אלף דולר    דירה בהר חומה ירושלים - 252 אלף דולר
אריאל שמידברג
אחד העצורים אמר בעדות ששודרה בטלוויזיה הירדנית, כי אחד מתפקידיו היה לעקוב אחר קצין מודיעין ירדני
אורון חדי
בני המשפחה שניסו "להדליק" את כנסיית הבשורה בנצרת זכו לתשומת הלב לה קיוו    בית המשפט לנוער קיבל את בקשת ההורים והחזיר לרשותם את בנם    האב חיים חביבי אמר בתום הדיון "20 שנה בתי המשפט לא קיבלו החלטה לטובתי" ופרץ בבכי
ברוך לוי
ראובן צבאג, מנכ"ל לאומי למשכנתאות, הודיע על פרישה בתום 9 שנים בתפקיד    יובל גביש, מנהל מרחב ירושלים בחטיבה הבנקאית של לאומי, ימונה למנכ"ל במקומו
יפעת גדות
חוקרים ניתחו עשרות מחקרים שבחנו את הקשר בין לחץ בעבודה לבין לחץ הדם    הם גילו ראיות מעטות בלבד לקשר בין השניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il