X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רועי בטיה וקרן מורוואתי שהיו אמורים להינשא בקרוב ובן דודו של רועי - אלירן בטיה נהרגו בתאונה חזיתית בשרון אב ובנו הפעוט נהרגו בתאונה לידת ביתר עילית בתל אביב נפטר הבוקר מפצעיו משה זגה שנפצע קשה ביום חמישי שעבר בעת שניסה למנוע מגנב רכב להמלט עם מכוניתו
▪  ▪  ▪

יממה קטלנית בדרכים. 11 בני אדם נהרגו בשורה של תאונות קטלניות בכל רחבי הארץ.
שלושה צעירים מצאו בלילה שבין שבת לראשון את מותם בתאונה מחרידה שאירעה בכביש 553 בשרון בסמוך לצומת בני דרור. התאונה אירעה לאחר ששתי מכוניות התנגשו חזיתית.
כוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לנסר את המכוניות המרוסקות בכדי להוציא מהן את גופות ההרוגים ואת הפצועים. צעירה נוספת שהיתה עימם ברכב נפצעה קל והועברה לטיפול בבית החולים "מאיר" שבכפר סבא יחד עם נהג הרכב השני, שנפצע באורח קשה.
ההרוגים זוהו כרועי ואלירן בטיה, בני דודים ממושב עזריאל ותל מונד בני 28, וקרן מורוואתי, בת 26 גם היא מתל מונד, חברתו של רועי. השניים היו אמורים להנשא בעוד שלושה חודשים.
מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי ארבעה צעירים יצאו עם מכונית הפולו שלהם מאזור תל מונד והתנגשו במכונית מגאן, בה נהג צעיר. עדי ראיה סיפרו, כי מכונית הרנו היא זו שסטתה ממסלולה ופגעה ברכבם של הצעירים.
אב ובנו נהרגו בתאונה
בתאונה קטלנית אחרת, היום לפני הצהריים, ליד הישוב בית"ר עילית, נהרגו אב, בשנות ה-30 לחייו ובנו, תינוק בן כחודשיים. בשעות הערב הותר לפרסם כי ההרוגים הם רועי לייפר, בן 30 ובנו תומיה בן החודשיים, תושבי בר גיורא שליד בית שמש.
בתאונה מעורבים שני כלי רכב פרטיים ואוטובוס. מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי הרכב בו נסעו האב ובנו נפגע מאחור על-ידי רכב פרטי ונזרק למסלול הנגדי. כתוצאה מכך התנגש באוטובוס שהגיע מנגד. האב נזרק מן הרכב והתינוק נותרה לכוד בתוך כיסא הבטיחות. צוותי מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותם של השניים.
בן 79 נדרס כשחצה הכביש שלא במעבר חצייה
בנתיבות נפגע הבוקר הולך רגל באורח קשה על-ידי רכב מסחרי בשעה שחצה כביש שלא במעבר חציה ברחוב ירושלים. הפצוע, דויד פלאי, בן 79 פונה לבית החולים סורוקה. עם זאת למרות מאבק הרופאים על חייו הוא נפטר מפצעיו.
בתאונה קטלנית נוספת בראשון בערב בראשון לציון נהרגה צעירה שנסעה ברכב. מבדיקה ראשונית עולה כי צעיר שנהג ברכב איבד שליטה בצומת הרחובות זלמן שז"ר וחיל התותחנים. כתוצאה מכך התנגש הרכב בעץ. הנוסעת נהרגה והנהג נפצע קל.
נפגע ממכונית חולפת
בתאונה קשה אחרת ליד היישוב בית חלקיה שבאזור השפלה נפגע באורח קשה בן 55, עובד מחלקת התברואה במועצה האזורית. מבדיקה עולה כי האיש ירד ממשאית אשפה והחל לחצות את הכביש המוביל מבית חלקיה ליד בנימין. הוא נפגע מרכב שהגיע מהמסלול הנגדי וככל הנראה לא הבחין בעובד החוצה.
נפטר מפצעיו לאחר שנדרס על-ידי גנב רכבו
בתל אביב נפטר הבוקר מפצעיו תושב העיר, משה זגה, בן 74. הוא נפצע קשה ביום חמישי שעבר באיזור כיכר המדינה בעת שניסה למנוע מגנב רכב להמלט עם מכוניתו.
כפי שדיווחנו כאן זגה יצאה מרכבו על-מנת למשוך כסף ממכשיר כספומט והותיר את מפתחות הרכב במתנע. בשלב מסויים הבחין באדם זר הנכנס למכונית ומתחיל בנסיעה. הוא קפץ מול הרכב וניסה למנוע את הגניבה אך נפגע מנהג המוכנית, החשוד בגניבה. המשטרה ממשיכה לחקור את המקרה בניסיון לאתר את גנב הרכב.
בבאר שבע נפצע הבוקר הולך רגל כבן 75 בעת שחצה את הכביש בשוק העירוני באיזור מסוף התחבורה הציבורית. הוא נפגע מאוטובוס לאחר שחצה ככל הנראה שלא במעבר חציה. הפצוע פונה לבית החולים סורוקה.
נזכיר כי בסוף השבוע נהרגו שני צעירים בני 18 ו-19, וילד בן חמש, בשלוש תאונות שאירעו בכבישים.

תאריך:  14/05/2006   |   עודכן:  15/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
ארגון ה- FDA מוציא אזהרה נוספת לגבי התרופה נגד דכאון    החשש הוא כי היא מעלה גם את הסיכון להתנהגות אובדנית בקרב אנשים צעירים
הדר פרבר
הפיצוץ אירע לאחר שגנבים פגעו בצינור כשניסו לגנוב דלק
הדר פרבר
אמר בראיון ל-AP כי ייעץ לגורמים באירן כיצד לקדם התקפה נגד מתקניה הגרעיניים של ישראל, בין היתר המליץ גם לקחת שבויים ישראלים
הדר פרבר
מהומות אלימות בסוף השבוע ככל הנראה בעקבות העברת מנהיגי ארגון הפשע המאורגן לבידוד בניסיון למנוע מרי
יפעת גדות
מחקר שנעשה בעכברים גילה: גידולים ופוליפים היו נדירים, התמהמהו להופיע, והיו קטנים במידתם אצל עכברים שהתעמלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il