נטוויז'ן ממשיכה להציג גידול ברבעון הראשון של שנת 2006. מהדוחות הכספיים המתפרסמים היום (א', 14.5.06), עולה כי הרווח הנקי שלה ברבעון הראשון הסתכם בכ- 8.3 מיליון שקל, זינוק לעומת הרבעון הראשון בשנת 2005, אז הסתכם הרווח הנקי ב-0.7 מיליון שקל.
הכנסות החברה ברבעון הראשון צמחו לכ- 92 מיליון שקל לעומת כ- 81.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 13%. גם הרווח התפעולי גדל באופן משמעותי לעומת הרווח התפעולי ברבעון הראשון אשתקד, מ- 5.2 מיליון שקל ל-11.7 מיליון שקל.
11 אלף לקוחות חדשים נוספו לאינטרנט המהיר בתחום הקישוריות לאינטרנט, פעילות הליבה של החברה, הסתכמו הכנסות החברה ל- 69.9 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2006 לעומת 66.3 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד, גידול של 6%. הרווח התפעולי ברבעון הראשון במגזר זה הסתכם ב- 12.9 מיליון שקל לעומת 11.8 מיליון אשתקד.
מספר לקוחות החברה המחוברים באמצעות האינטרנט המהיר עמד בסוף הרבעון הראשון על כ- 285,000 לקוחות. סך הכל גייסה החברה במהלך הרבעון הראשון של 2006 11,000 לקוחות חדשים. החברה מעריכה, כי היא מחזיקה בנתח שוק של כ- 25% באספקת שירותי אינטרנט למגזר הפרטי וללקוחות העסקיים.
רבעון מוצלח לפורטל נענע פורטל נענע של החברה עוצב ומוצב מחדש כפורטל מוביל בתחום הבידור והפנאי, ממשיך לרשום הכנסות נאות מפרסום. פורטל נענע הוא מהפורטלים הפופולאריים בישראל, עם למעלה מ- 2.2 מיליון גולשים שונים מדי חודש.
לדברי רוית ברניב, מנכ"ל נטוויז'ן, נענע ממשיכה להשקיע, בין היתר, בתשתיות הוידאו והטלוויזיה של הפורטל, שמביאים להגדלת זמני הגלישה של המבקרים באתר ומובילים ליצירת שיתופי פעולה עם גופי מדיה נוספים.
"נטוויז'ן ממשיכה להציג צמיחה מתמדת בכל תחומי פעילותה ולשמור על מעמדה כחברה מובילה בשוק הישראלי ובראש ובראשונה בתחום הקישוריות, הן במגזר הפרטי, והן המגזר העסקי, במסגרתו גייסה עוד כ-800 בתי עסק לשרותי החברה השונים", אמרה ברניב. היא הוסיפה, כי גם הצמיחה בתחום המב"ל תרמה לצמצום משמעותי של ההפסדים בפעילות, שהסתכמו במיליון שקל בלבד, לעומת כ- 6 מיליון שקל ברבעון המקביל ב- 2005".