התמונה הבאה מוכרת קרוב לוודאי לכל נהג מכונית בינכם - בעוד אתם תקועים בפקקים האין סופיים על איילון או בתוך ת"א, עובר בסמוך אליכם כלי רכב דו גלגלי המסוגל להתעלם כמעט לחלוטין מהפקקים.
בטוח שרבים מכם היו מוכנים באותן שעות זחילה להתחלף עם רוכב הדו"ג, אך הפחד מפני הסכנה הטמונה ביציבות הפחותה ובחשיפה לסביבה מונעת מרבים לעשות זאת. בעבר הלא רחוק נעשו מספר ניסיונות לטפל בבעיות - הראשונה הייתה הונדה עם הג'ירו X התלת גלגלי (שניים מאחורה ואחד מקדימה) או ב.מ.וו עם ה-C1 שכלל "גג" ומושב עם חגורת בטיחות. זה גם זה לא הצליחו כל כך בשוק.
לפני מספר ימים חשפה חברת פיאג'יו האיטלקייה את מה שמסתמן כפתרון די מוצלח לסוגיה, ה-MP3, קטנוע מנהלים עם יכולת תמרון של קטנוע ויציבות של רכב בזכות שלושת הגלגלים בהם הוא מצויד (שניים מקדימה ואחד מאחורה). בעוד מאחורה מצויד הכלי בגלגל רגיל הרי שמקדימה יש ל-MP3 במתלה האוחז בשני גלגלים מקבילים עם בולם נפרד לכל גלגל. המתלה שומר על אפשרות ההטיה כמו בדו-גלגלי ובמקביל מאפשר יציבות גבוהה בזכות הגלגל הנוסף. לדברי החברה מבנה הגלגלים מאפשר גם יכולת בלימה מעולה עד כדי הקטנת מרחק הבלימה ב-20 עד 25 אחוזים לעומת קטנועים מקבילים.
בהשקה הוצג ה-MP3 עם שני מנועי סינגל (בוכנה אחת) מקוררי מים: 125 סמ"ק ארבע פעימות ( 15 כ"ס), ו-250 סמ"ק (22.5 כ"ס). מפרט האבזור גבוה הוא כולל פרטים דוגמת ידיות מחוממות, מערכת ניווט לווינית, משקף גבוה ועוד.
על-פי התכנון צפוי שיווקו של ה-MP3 להתחיל באירופה בתוך כחודשיים.