X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ישקיע 75 מיליון דולר ירכוש בשלב ראשון 42.5% ממניות החברה, ואת היתרה בפברואר 2007 העיסקה מותנית במימון בנקאי בן 40 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

משקיע הנדל"ן ישעיהו בוימלגרין ירכוש, במקום עודד דסאו, מחברי וגימלאי דן, 50% מחברת הנדל"ן א.מ.ד., ב- 75 מיליון דולר. הוא יבוא במקומה של חברת גולן, בשליטת עודד דסאו, שחתמה על חוזה לקניית 50%, אך לא הצליחה לגייס את הסכום הדרוש. בוימלגרין ירכוש את המניות באמצעות חברת קפיטל, בבעלותו.
בשלב ראשון תוקם חברה משותפת, שבה יש לבוימלגרין 85% ולדסאו 15%, והיא תרכוש את המניות במקום גולן. מכאן, שבוימלגרין ירכוש 42.5% בא.מ.ד., ודסאו יקנה 7.5%. בוימלגרין יעמיד לרשות החברה הלוואות בעלים של עד 25 מיליון דולר לכיסוי מרכיב ההון העצמי בעיסקה. יתרת המימון הדרוש לעיסקה, 50 מיליון דולר, תושג על-ידי הלוואת בעלים של 10 מיליון דולר שיתן דסאו, והלוואה בנקאית בת 40 מיליון דולר. העיסקה מותנית בכך שהיזמים יצליחו לקבל תוך זמן קצר את ההלוואה הבנקאית.
דסאו התחייב לשלם לחברי דן 75 מיליון דולר עד היום, 16 במאי, אך לא הצליח לגייס את המימון הדרוש, למרות שניסה לצרף שותפים לעיסקה. דסאו ובוימלגרין מנצלים את הסעיף החוזה, המאפשר לדחות את המועד האחרון לתשלום בשבועים, כלומר עד 30 במאי. עם זאת הם מקוים להשלים את העיסקה עוד לפני מועד זה.
בשלב שני, החל מינואר או פברואר 2007, ירכוש בוימלגרין מדסאו את יתרת מניותיו, 7.5% בא.מ.ד., ב- 15 מיליון דולר. אמנם, הרכישה אינה "סגורה הרמטית", אך יש אופציה הדדית של שני הצדדים ולקנות ולמכור את שארית מניותיו של דסאו. נראה, שהעיסקה תניב בסופו של דבר רווח לדסאו.
בוימלגרין מבקש להגדיל את השקעותעיו בארץ, וזאת אחרי שרכש את חברת נכסי אזורים ואת מיתחם אסותא בצפון ת"א, מתוך הנחה שהענף עומד בפני גאות. נראה, שגם דסאו ירוויח בסופו של דבר מעיסקת הקניה והמכירה.
א.מ.ד. היא בעלת שורת מגרשים מבוקשים, ובראשם מגרש לבניית מגדל מגורים יוקרתי ברחוב ארלוזרוב 17 בצפון ת"א. בבעלותה גם מגרשים בר"ג (מיתחם עלית ומתחם הבורסה), ושותפות בקניון הדר בירושלים.

תאריך:  16/05/2006   |   עודכן:  16/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר וייס
"תופעת ההתפרצות והגניבות מדירות ובתי עסק הינה תופעה מדאיגה וחמורה, גורמת מעבר לנזק הכלכלי פגיעה בפרטיות של הציבור, לאובדן ביטחון אישי, והגיעה השעה להרתיע נאשמים כדוגמת הנאשם, בתקווה לעקור נגע זה משורש" הדגיש ביהמ"ש
אלעזר לוין
נשיא ההתאחדות, אהרון כהן: "יש להם רק 35 חברים - מעמדם הוא אנומליה, ולא יתכן שמיעוט קטן יכתיב ל- 1,600 קבלנים"
רונן ליבוביץ
שיתוף פעולה בין שלושה חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה הניב הצעת חוק שתמנע העסקת קופאיות בעמידה
ענבל אביב
כך אמר בנימין נתניהו בכנס התנועה לאיכות השלטון בנושא השחיתות    השופטת (בדימ.) דליה דורנר: "דין חבר הכנסת חייב להיות ככל אדם בכל העבירות האחרות"
מירב לוי
בהפגנה השתתפו גם המרצים וסגל ביה"ס    מחר תתקיים פגישה בין שרת החינוך, יולי תמיר, לנשיא האוניברסיטה    תגובת האוניברסיטה: לא נקיים את הלימודים בתקציב גרעוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il