X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת האבטחה קומטאץ' הודיעה על פיתוחה של טכנולוגיה לסינון ספאם (דואר זבל) מבוסס תמונות, אשר מהווה את הטרנד האחרון בעולם הספאם
▪  ▪  ▪

חברת קומטאץ', ספקית טכנולוגיה להגנה בזמן אמת מפני וירוסים ודואר זבל, חושפת פתרון הגנה חדש מפני ספאם תמונות - ה"טרנד" החדש של מפיצי הספאם בעולם, הכולל הודעות ספאם המבוססות על תמונות בלבד, ללא טקסט וקישורים, שאינו ניתן להגנה באמצעות מנועי הספאם הרגילים.
כדי להקשות אף יותר על זיהויו ועצירתו, פיתחו הספאמרים לאחרונה גם שיטות מתוחכמות להסוואת ההודעות על-ידי שינוי קל של התמונה בכל מתקפה.
דוגמאות להודעות ספאם כאלו שהיו בשימוש לאחרונה, הכוללות לעיתים קרובות מעשי הונאה כמו תרגילי "עוקץ", פרסומות להרצת מניות ועוד, עלולים לגרום נזק כלכלי רב לארגונים ולמשתמשים פרטיים שאינם נערכים כראוי כנגדם.
"במהלך החודשים האחרונים ניתחנו מספר רב של הודעות דוא"ל וזיהינו עלייה מדאיגה בשימוש בספאם המכיל תמונות בלבד ללא טקסט וקישוריות", אומר אמיר לב, נשיא קומטאץ' וה- CTO של החברה. "פתרונות האנטי-ספאם הרגילים המוצעים בשוק ומבוססים על ניתוח תוכן, כתובות אינטרנט זהות ופילטרים יוריסטים שונים, לא נותנים מענה כנגד ספאם התמונות ומשאירים את המשתמשים חסרי הגנה. קומטאץ' זיהתה את הנטייה להשתמש בספאם תמונות כשזו החלה והיא מספקת הגנה ייחודית עבור שותפיה העסקיים ולקוחות החברה".
הטכנולוגיה של החברה לזיהוי תבניות חוזרות משתמשת באלגוריתם המוגן בפטנט, להתאמת תבניות החוזרות על עצמן בהודעות דוא"ל ללא קשר לשפה, תוכן ושינויים שונים בטקסט. החברה יכולה לזהות ולפצח ספאם תמונות ולחסום אותו באותה הצלחה כמו סוגי ספאם אחרים, על-ידי שימוש בטכנולוגיה זו ולמרות השינויים הרבים שנעשים בהודעות אלו בכדי להסוותן על-ידי שולחי הספאם.
"אנו מרוצים מאוד משיטת ההגנה החדשה שפיתחה קומטאץ'", אמר מייקל הייאט, מנכ"ל בלו קט נטוורקס המתבססת על הטכנולוגיה של קומטאץ' כמנוע האנטי-ספאם בפתרון אבטחת המידע שלה. "היכולות החדשות של חסימת הספאם מאפשרות לנו לשפר את הכושר התחרותי שלנו ולמצב עצמנו באופן שונה מול יצרניות מנועי האנטי ספאם המסורתיות. באמצעות הטכנולוגיה החדשנית המוטמעת במוצרי ההגנה על הדואר האלקטרוני שלנו, לקוחותינו חוסכים זמן וכסף", אמר הייאט.

תאריך:  16/05/2006   |   עודכן:  16/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתן פריידין
כך נטען בעתירת מחצבת מדן נגד תוואי הגדר שאושר בממשלה בחודש שעבר    לדברי העותרים, ראש מנהלת המעברים במשרד הביטחון הינו בעל מניות במחצבה מתחרה
שלומי דיאז
צעירה בת 18 נמצאה ללא רוח חיים ליד מכללה בעפולה    בן זוגה נעצר לחקירה    גופת צעירה התגלתה גם ביער בן שמן    גופת גבר נמצאה בדירה באופקים
אלעזר לוין
למ"ס מדווחת על התייקרות הדירות ב- 10% ב- 2005
רונן ליבוביץ
ח"כ ביילין טוען כי הכנסת מעסיקה עובדי קבלן ודורש להעסיק עובדים אלו כעובדים מן המניין    דובר הכנסת: אינה מעסיקה עובדים באמצעות חברות כוח אדם
ברוך לוי
הסתכמו ב- 3.3 מיליארד שקל    עם זאת, בניתוח רב שנתי מצבו של הכלכלי של המגזר החקלאי עדיין רע מבעבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il