X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שר החוץ הצרפתי נפגש אחר-הצהריים עם שרת החוץ לבני וציין כי צרפת לא תכיר בגבול שיושג במהלך חד-צדדי מבקש כי ישראל תנהל מו"מ עם הרשות
▪  ▪  ▪

שר החוץ הצרפתי, פיליפ דוסט בלאזי, הודיע (יום ד', 17.5.06) כי ממשלתו וכן האיחוד האירופי מתנגדים לכל מהלך חד-צדדי, ולא יכירו בגבול שייקבע במהלך שכזה. הדברים נאמרו במהלך פגישה שקיים עם שרת החוץ, ציפי לבני.
לדבריו של דוסט בלאזי, מהלכים חד-צדדים לא יאפשרו לאף צד להגיע ליישום מטרותיו. "לא יתקבל על הדעת שגבול בינלאומי ייקבע באופן חד-צדדי", אמר. מוקדם יותר אמר השר הצרפתי, כי הוא קורא לישראל לעשות כל שביכולתה להשגת הסכם קבע ושלום במזרח התיכון. השר ציין, כי צרפת מתנגדת "לכל פתרון חד-צדדי" בסכסוך הישראלי פלשתיני.
מדובר במכה לתוכניתו של ראש הממשלה, אהוד אולמרט, אשר תכנן להשיג תמיכה אירופית למהלך ההתכנסות. מסיבת העיתונאים המשותפת ללבני ולשר הצרפתי התקיימה לאחר פגישה שנמשכה יותר משעה בין השניים, פגישה בה השתתף גם ראש הממשלה, אהוד אולמרט. במהלך הפגישה ציין אולמרט כי לא יתנגד לשיחות עם הפלשתינים.
דוסט בלאזי החמיא לאולמרט על נכונותו לפתוח במגעים עם הפלשתינים וציין כי זהו הזמן להפוך את הדיבורים למעשים. "לא ייתכן שגבולות אשר יוכרזו בצורה חד-צדדית יתקבלו על-ידי העולם".
השרה לבני ענתה לשר הצרפתי וציינה, כי העולם נוטה להתנגד בצורה אוטומטית לכל דבר העשוי להתפרש "כצעדים חד-צדדים", אך לדבריה, התוכנית הישראלית היא רק צעד אחד בדרך לפיתרון של שתי מדינות לשני עמים.
השר הצרפתי ציין, כי ניצחון החמאס נעשה בבחירות לגיטימיות. עם זאת הוא הדגיש, כי על הארגון לשנות את דרכיו במידה והוא מעוניין להיות שותף רציני לשלום. "על החמאס לנטוש את דרך האלימות במטרה להיכנס לפוליטיקה".
בדברים שנשא דוסט בלאזי בקונסוליה בירושלים הוא חזר על ההתנגדות האירופית למהלכים חד-צדדים. לעומת זאת, הוא ציין כי העמדה הצרפתית מצדדת במו"מ ודיאלוג כדרך לשלום ולסיום הסכסוך. לדבריו, ישראל צריכה לשאת ולתת עם יו"ר הרשות, אבו מאזן. "מהלכים חד-צדדים יכולים לחזק את הקיצוניים הפלשתינים", הזהיר.

תאריך:  17/05/2006   |   עודכן:  17/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
סעיפי חוק ההסדרים מחולקים לוועדת השונות דבר הגורם למאבק בין הקואליציה והאופוזיציה
הדר פרבר
תושבים שטרם התפנו רואים בהר קדוש ומשליכים ללועו בעלי חיים בניסיון להרגיעו
עידן יוסף
לראשונה: נשיא המדינה בהודעה מיוחדת ליום נגד הומופוביה: "כל ביטוי של שנאה ועוינות כלפי האוכלוסיה ההומו-לסבית פוגע בערכים האנושיים הבסיסיים"
עומר שיקלר
משרד עו"ד חיים צדוק ושות' מתמזג עם משרד עו"ד איל חיאט, זולטי, נייגר ושות'    המיזוג נעשה כחלק ממהלך אסטרטגי כולל להרחבת תחומי הפעילות
הדר פרבר
"אתם חושבים שאתם מתעסקים עם ילד בן 4 לו אתם יכולים לתת אגוזים ושוקולד ולקבל זהב ממנו?", אמר לאלפי בני אדם בנאום שנשא במרכז אירן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il