X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בי.אס.פי, העוסקת בניטור ואבחון מחלות לב, גייסה 24 מיליון שקלים בהנפקה לציבור
▪  ▪  ▪

חברת ביוטכנולוגיה נוספת הצטרפה אתמול (יום ג', 16.5.06) לבורסה בתל אביב. חברת בי.אס.פי עיבוד אותות ביולוגיים, העוסקת בניטור ואבחון מחלות לב, השלימה אתמול בהצלחה את ההנפקה הראשונה לציבור, וגייסה 24 מיליון שקלים.
להנפקה נרשם חיתום יתר, ומשקיעים מהציבור, שהזמינו במחיר ההנפקה (800 שקלים), נענו בשיעור של כ- 85% מהזמנתם. את הנפקת החברה הובילה פועלים אי.בי.אי ביחד עם אלטשולר שחם ומנורה.
הנפקת החברה כללה 3 מיליון מניות ביחד עם 3 מיליון אופציות ללא תמורה, שהוצעו לציבור ב- 30 אלף יחידות במחיר מינימלי של 800 שקלים.
משקיעים מוסדיים נתנו לחברה התחייבות מוקדמת לרכישת 67.75% מההנפקה. מימוש מלא של האופציות בעתיד עשוי להכניס לחברה 30 מיליון שקלים נוספים.
בי.אס.פי פיתחה מכשיר למדידה רגישה של זרימת הדם וקצב הלב שמאפשר אבחון של הפרעות לב, שאינן מאובחנות על-ידי מכשירי ה- EKG. המכשיר נועד להחליף אמצעים יקרים יותר כמו אקוקרדיוגרפיה או הדמיה רדיואקטיבית של שריר הלב או אף אמצעים פולשניים יותר כמו צינתור.
בי.אס.פי קיבלה ב- 2005 אישורי FDA ו- CE למכשיר הראשון שלה בארה"ב ובאירופה. המכשיר מבוסס על בדיקה במאמץ, וכעת מפתחת החברה מכשיר דומה לבדיקה במנוחה. החברה מייעדת את תמורת ההנפקה להמשך המחקר והפיתוח (40%) ולבניית ערוצי שיווק למוצר הראשון שלה ולעריכת ניסויים קליניים (60%).
עד-כה ערכה החברה ניסויים קליניים בלמעלה מ-1,500 מטופלים, שהוכיחו ערך קליני גבוה, והתפרסמו בכנסים מובילים. יישום מסחרי ראשון של מכשירי החברה מתוכנן עם קופת חולים מכבי. כמו-כן, החלה החברה במו"מ עם שתי חברות הפצה ביפן. על הצוות המוביל של בי.אס.פי נמנים היזמים ד"ר אמיר בקר ואריאל לנדאו וכן הפרופסורים: שמעון עבוד, בוריס שטרסברג ומרדכי שני.

תאריך:  17/05/2006   |   עודכן:  17/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים: לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים מתעלמת לחלוטין מהתאחדות קבלני השיפוצים, ומעולם לא זימנה את נציגה    הדבר גורם לגופים שהיא מייצגת להתפס כאליטיסטים
ברוך לוי
9 חברות ישראליות מתחום הרכב יפגשו בסלובקיה עם יותר מ- 30 חברות סלובקיות וחברות רב-לאומיות    דוד ארצי מעריך: יצוא תעשיית הרכב לסלובקיה יביא לקפיצת מדרגה - תוך שלוש שנים יגדל יצוא תעשיית הרכב ב- 60%, ויגיע לכ- 800 מיליוני דולרים לשנה
הדר פרבר
נשיא עירק לשעבר, סדאם חוסיין, ואחיו-למחצה, התנגדו לאמינותו של עד במשפטם, שהיה ילד צעיר בזמן שבו אירעו האירועים ב- 1982 בגינם הם נשפטים
עומר שיקלר
שר החוץ הצרפתי נפגש אחר-הצהריים עם שרת החוץ לבני וציין כי צרפת לא תכיר בגבול שיושג במהלך חד-צדדי    מבקש כי ישראל תנהל מו"מ עם הרשות
רונן ליבוביץ
סעיפי חוק ההסדרים מחולקים לוועדת השונות דבר הגורם למאבק בין הקואליציה והאופוזיציה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il