X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אולמרט נאם ביום הנעילה של כנס ירושלים לאיכות השלטון בישראל הודיע: אחת המשימות - לטפל במתקפת הפשע והעבריינות שלוחת הרסן קובע: יש פשע מאורגן בישראל
▪  ▪  ▪
מיצוי הדין עם העבריינים
אהוד אולמרט
נאום ראש הממשלה בכנס ירושלים הראשון לאיכות השלטון (י"ט אייר תשס"ו 17.5.06)
לרשימה המלאה

יש פשע מאורגן בישראל ואין מדובר רק בפשיעה מאורגנת. כך אמר ראש הממשלה, אהוד אולמרט, בנאומו (יום ד', 17.5.06) בפני באי כנס ירושלים הראשון לאיכות השלטון בישראל. ראש הממשלה מבטיח לפעול כדי שהממשלה תקצה משאבים כדי להילחם בפשע.
בערב האחרון של הכנס אמר אולמרט: "אני שמח שאתם מקיימים את הכנס בירושלים. ירושלים היא מרכז הפעילות של השלטון בישראל ולכן זהו מקום ראוי לקיים כנס בנושא".
ראש הממשלה אמר כי איכות החיים בישראל היא גבוהה, וכי היה רוצה ש"מערכות השלטון יהיו ראויות באיכותן לאיכות החיים במדינה. לצערי, לאזרחים בישראל יש תחושה חזקה שהמערכות הציבוריות אינן נהנות מאותו נקיון כפיים שאמור היה להיות להם. יש מקום להשקיע באמצעים לבסס אמון בין אזרחי ישראל למערכות השלטון, ואני מתכוון להשקיע".
"הרוב המכריע של משרתי הציבור עושים עבודתם בנאמנות וביושר וצר לי, שכאשר יש אנשי ציבור בעייתיים, הם נתפסים כמייצגי כל". כמו כן התייחס אולמרט למלחמה בפשע המאורגן ואמר כי "אחת המשימות שלנו היא להתמודד עם מתקפת הפשע והעבריינות שלוחת הרסן, שמדינת ישראל חווה בשנים האחרונות. "לאורך השנים הפשיעה התרחבה והיכתה שורש בתחומים רבים: עבירות רכוש, עבריינות סמים, הלבנות הון, שחיתות ציבורית, סחר בנשים, אלימות במשפחה, סכינאות במועדונים, פשיעה מאורגנת. ממשלת ישראל לא תשלים עם רמת פשיעה בישראל ואנחנו נעשה הכל להיאבק בה. ממשלת ישראל תיאבק בפורעי החוק".
רה"מ התייחס בדבריו גם למשימה שהטיל על השר לביטחון פנים, אבי דיכטר. "לשר לביטחון פנים יש משימה ראשונה במעלה ויש לו גיבוי מוחלט ממני. המערכת רוצה במיצוי הדין עם העבריינים ואין הנחה לאיש הבוחר לרמוס את החוק".
בהתייחסו לרשות השופטת ולמשטרת ישראל אמר כי "הרשות השופטת חזקה דיה וישרה. הממשלה תעניק לגורמי האכיפה גיבוי להעניק לגורמי אכיפת החוק." אולמרט הוסיף ואמר, כי "כל הכבוד למשטרת ישראל. נעשה הכל כדי שהמשטרה תהיה נקייה, חזקה ומגובה כדי שתאכוף את החוק".
רה"מ ציין כי למערכת החינוך תפקיד מרכזי לטיפול שורש כדי לשנות את הנורמות. הוא דיבר על הצורך להגדיר גבולות במלחמה בפשע ובשחיתות. "יש חובה לקבוע גבולות, משום שיש פרצות - טיבן להתרחב. לתוך הפרצות נכנסים גורמים המשבשים את אורחות חיינו. אני משתוקק למצב בו העבריינים יחששו מפני רשויות אכיפת החוק המייצגות את רוב אזרחי ישראל. יש לחזור לאווירת הימים בהם היתה בושה להיות מזוהה עם התנהלות שיש בה סטייה מהנורמות מהחוק".
לסיום, אמר רה"מ אולמרט, כי הוא "מאמין בחוזקה של מדינת ישראל. הכנס כאן עסק אומנם בחצי הכוס הריקה ואני, דווקא מכאן, טוען שאסור לרוקן את חצי הכוס המלאה".

תאריך:  17/05/2006   |   עודכן:  18/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בהצעת ההחלטה: להטיל על שר הרווחה לתקן לאלתר את חוק הביטוח הלאומי וחוק הבטחת הכנסה כך שלקיצבות הבטחת הכנסה, זקנה ונכות יתווסף מדי חצי שנה סכום אשר יגלם את העלייה בהוצאה החודשית לנפש, וזאת כפיצוי על ייקור מוצר צריכה בסיסי - הלחם
מחלקה ראשונה
פרס עקביהו למפעל חיים בשירה ובחקר השירה הוענק לגרינברג (טור מלכא) על מפעל חיים בשירה העברית ועל השלמת המהדורה העברית של שירי אורי צבי גרינברג ולפרופ' מירון מפעל חיים בחקר השירה העברית-על השלמת המהדורה העברית של שירי אורי צבי גרינברג ועל המחקר בשירתו
מחלקה ראשונה
אמר בכנס באוניברסיטת בר-אילן כי "באתי ללמוד ולקבל המלצות"    ביקר באוניברסיטה בכנס לכבוד הוספת לימודי הסביבה למחלקה לגיאוגרפיה
אלעזר לוין
העסקה - ב-62 מיליון דולר    עומדת לרכוש הלילה את חלקה של הפניקס בקניון    50% הנותרים - בבעלות כלל ביטוח
מתן פריידין
היועץ מזוז מסר היום (ד') את תשובתו לבג"צ לעתירה שהגיש נגדו הרב הראשי לישראל, יונה מצגר    מזוז דוחה את טענותיו של מצגר וקובע: מצגר לא מתאים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il