אתר נענע הכריז היום (יום ד', 17.6.06) על שיתוף פעולה עם גוגל לשדרוג שירותי החיפוש שלה. חיפוש התוכן של גוגל ישולב בפלטפורמת החיפוש של נענע בנוסף לאינדקס הקיים באתר, בו מתבצעים כיום, לדברי נענע, למעלה מ-350 אלף חיפושים ביום. בנוסף ישולבו באתר פרסומות במסגרת תוכנית adsense for search של גוגל לצד תוצאות החיפוש.
"קידום באינדקס היה קיים מאז ומעולם", אומרת יעל זכריה, מנכ"ל נענע. זכריה מסבירה כי אין בשילוב הפרסומות של גוגל פגיעה במפרסמים הקיימים באתר והם יהוו עולם משלים לקמפיינים האחרים. "לפי הדוחות של גוגל, יותר ממחצית מההכנסות שלהם עוברות לשותפים כמונו", מסבירה זכריה את הבחירה בגוגל.
לדברי זכריה, נענע היא כיום חברה רווחית וכ-85% מההכנסות של החברה מגיעות מפרסום באתר על כל צורותיו. כמו כן, זכריה מציינת כי פרסום יישאר מחולל הרווח העיקרי של נענע גם בעתיד. בנוסף חושפת זכריה כי בעתיד ישלב האתר תלויות הקשר בעמודי התוכן באתר בדומה לתוכנית adsense for content של גוגל, שטרם גוירה לעברית. זכריה מציינת כי בנענע לא יעשו בהכרח שימוש במערכת של גוגל.