X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עקב מבצעי הדקה הראשונה והשפעות מאקרו כלכליות:

עלייה משמעותית בהיקף דקות השימוש בסלולר

הרבעון הראשון נחשב מסורתית לרבעון חלש בו נוהגים מנויי הסלולר לדבר פחות חברות הסלולר: השימוש גדל כתוצאה מפעולות יזומות לעידוד השימוש
▪  ▪  ▪

האם יכול להיות שכולנו מאריכים לאחרונה במשך השיחות הסלולריות שאנחנו מקיימים? לפחות, אם להסתמך על דיווחי פרטנר וסלקום ביומיים האחרונים הרי שה-MOU - מספר דקות השימוש הממוצע שעושה כל מנוי במכשיר הסלולר שלו - גדל ברבעון הראשון של 2006 בכ-13 דקות בפרטנר וביותר מ-20 דקות בסלקום.
הרבעון הראשון של השנה נחשב מסורתית לרבעון חלש יחסית, שבו נוהגים מנויי הסלולר לדבר פחות מאשר ברבעונים השני והשלישי, רבעוני הקיץ, בהם הימים ארוכים יותר ומשך השיחה גדל. למרות זאת הצליחו החברות להגדיל את ה-MOU בצורה משמעותית, לאחר שב-2005 רשם כלל השוק איזון בסעיף זה.
גורמים בחברות הסלולר מאשרים כי למבצעים של תשלום גובה בגין דקת השיחה הראשונה והפחתה משמעותית במחירי הדקות הבאות, שהחברות החלו בהם לפני שני רבעונים, היתה השפעה על ההגדלה במספר דקות השימוש הממוצע בשוק. כמו כן, ההנחה היא שהיתה גם השפעת מאקרו, כך שהשיפור בצמיחה במשק ובהרגשה הכלכלית הכללית תרמה את שלה לתוספת דקות השימוש.
בחברות הסלולר מציינים כי השימוש ברשת גדל גם בעקבות פעולות יזומות של החברות לעידוד השימוש, שהצליחו היטב ברבעון הראשון.
חשוב להבין כי במונחי ה-MOU (דקות השימוש הממוצעות למנוי) הצמיחה בישראל נמוכה בכ-4% בממוצע מהצמיחה במערב אירופה. במהלך 2005 הגדילו פרטנר ופלאפון את השימוש ברשת שלהן - פרטנר בכ-8 דקות בממוצע, ופלאפון בכ-11 דקות בממוצע - בעוד סלקום, שחוותה משבר, איבדה 13 דקות בממוצע.

תאריך:  17/05/2006   |   עודכן:  17/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
על-פי החשד מדובר בשבעה קורבנות    בין המותקפים ילד בן שנתיים ועשרה חודשים    מעצרו הוארך ביומיים
ליאור הנר
נענע ישלב את מנוע החיפוש של גוגל במקביל לאינדקס האתרים שלו    בנוסף יציג נענע פרסומות בדומה לתוכנית adsense for search של גוגל בתוצאות החיפוש באתר
יונתן אוריך
בסוף יולי השנה תתקיימנה בחירות בקונגו    הקבינט הגרמני מאשר את שליחתם של כ-800 חיילי בונדסוור לאבטחת קיום הבחירות כסדרן
אריאל נוי
קשה היה להתעלם בשבוע שעבר מהריח הנורא סביב תחנת הרכבת בחדרה    תחקיר שערך "השבוע בחדרה" מגלה: מסוף המכולות מול תחנת הרכבת הפך למסוף להובלת אשפה הנאספת מכל האזור    נתי ימיני, מנהל עסקי וחטיבת המטענים של רכבת ישראל: "מדובר בחלק מהפעילות העסקית של רכבת ישראל להעביר אשפה מהמסוף בחדרה לדרום"    סיפור מסריח
רוני קורן-דינר
יצורפו לוועדה למדרוג    חברות הכבלים והלוויין נמצאות במגעים מחודשים לכניסה לוועדה למדרוג    המגעים אמנם ראשוניים, אך בוועדה מקווים כי חברות הטלוויזיה יוכלו לתרום מידע משלים למדידת הרייטינג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il