X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השקעתם מעל 300 אלף ש"ח במכונית מבית UMI? בקרוב תקבלו הזמנה להיות חבר במחלקת רכבי היוקרה ולהנות ממבצעים והטבות
▪  ▪  ▪

חברת UMI השיקה בחודש האחרון, באופן רשמי, את מחלקת רכבי היוקרה שלה (כלי הרכב שמחירם לצרכן עומד על 300 אלף שקל ומעלה).
תחת הכותרת UMI all the way הוקמה מחלקת שירות נפרדת עבור משתמשי רכבי היוקרה של החברה - האמר 2H ו-3H, קאדילק STS ו-CTS (בקרוב תצטרף הקאדילק (BLS, סאאב 9-5 ו-9-3 וביואיק רנדוו.
החברה מסרה, כי המחלקה החלה להתארגן לפני מספר חודשים ובראשה עומדת גלית עיני. לקוחות המחלקה יהנו ממוקד שירות, שיפעל במשך כל שעות היממה. דרכו הם יוכלו לקבל שירותי הכוונה וניווט לכל מקום בארץ, סיוע בתפעול הרכב ושלל מערכותיו, דיווחי תנועה, המלצות על מסלולי טיול, הזמנת להזמין סיוע חירום לכל נקודה בארץ, כולל גרירה, החלפת גלגל, ואפילו תדלוק; להזמין איסוף של הרכב לטיפול והחזרתו לבית או למקום העבודה ועוד.
גלית עיני, מנהלת מחלקת רכבי יוקרה בחברת UMI טוענת כי "המחלקה תהיה בית חם עבור לקוחות דגמי היוקרה אשר משווקים בחברה. לא מדובר רק בשירותים השוטפים, אשר מהם יוכלו להנות החברים במחלקה, 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה - אלא גם באירועים ייחודיים אשר יתרכזו בכל מותג ומותג וגם יתוו את שביל הזהב בין המותגים השונים במחלקה. בחודשי ההתארגנות של המחלקה מיפינו את הצרכים השונים של הנוהגים בדגמי היוקרה ב-UMI על-מנת שנוכל להעניק להם שירות שתפור לפי מידותיהם. אני יכולה לומר בסיפוק, שהנתונים הראשונים מלמדים על קבלת פנים חמה של הלקוחות הקיימים, כמו אלה שהצטרפו למשפחת היוקרה של UMI בחודשים הראשונים לפעילותנו. בחודשים הבאים נודיע על מיגוון נוסף של הטבות ושל שירותים, שממנו יהנו הנהגים".

תאריך:  19/05/2006   |   עודכן:  20/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל בן יוסף
כחודשיים לפני חשיפתה הרשמית שיחררה אופל תמונות ופרטים בנוגע לדור הרביעי של הקורסה
שלומי דיאז
האיש חשוד בהעברת כספים לחמאס    דבר המעצר הותר אמש לפרסום    המדובר בפלשתיני בעל נתינות בריטית שנעצר באיו"ש
אלעזר לוין
טוען: המחיר מופרז והעיסקה אינה מקנה לי שליטה
טל בן יוסף
עיוות בחוק מנע מבוחנים במוסכים לנהוג בכלי רכב ייעודיים לצורך בדיקתם לאחר הטיפול אלא אם מילאו פרוצדורה מיוחדת    לאחר מסע שתדלנות שונה החוק
טל בן יוסף
על-פי מחקר של חברת BDI, בשנת 2005 רכשו חברות הליסינג כ- 60-70 אחוזים מכלל המכוניות החדשות שנמכרו בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il