X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת סימנטק הגישה תביעה נגד הענקית מסיאטל, בדרישה לעצור את הפצת הגירסא הבאה של ה- Windows, המכילה לטענתה טכנולוגיה לניהול מידע, הנמצאת בבעלות חברה שהיא רכשה בשנה שעברה
▪  ▪  ▪

חברת סימנטק, יצרנית תוכנת האנטי-וירוס הפופולרית נורטון, הגישה תביעה לבית המשפט הפדרלי בסיאטל, נגד ענקית התוכנה מיקרוסופט, באשמת פגיעה בקניינה הרוחני והפרת חוזה.
במוקד התביעה עומדת בקשה להוצאת צו מניעה, אשר יאסור על מיקרוסופט למכור את הגירסה הבאה של מערכת ההפעלה Windows, האמורה לצאת לשוק במהלך השנה הבאה, עד להסרתה של טכנולוגיה מתקדמת העוסקת בניהול כמויות גדולות של מידע.
הטכנולוגיה האמורה הועברה לרשותה של סימנטק, לאחר שרכשה בשנה שעברה את חברת התוכנה וריטס. החברה הנרכשת חתמה בזמנו על הסכם רישיון לשימוש בטכנולגיה עם מיקרוסופט, אולם לטענת סימנטק הפרה יצרנית ה- Windows את תנאי ההסכם.
דוברי הנתבעת מצידם, מסרו, כי התביעה מתבססת על מחלוקת מצומצמת בקשר לחלק מהתנאים האמורים בהסכם הישן, ואשר לא הצליחה להיפתר מחוץ לכותלי בית המשפט. לגופו של עניין הוסיפו, כי טיעוני התביעה הינם בלתי מבוססים.
עד היום נחשבה סימנטק לשותפה מסורתית של מיקרוסופט, והן פעלו יחד נגד שלל האיומים הקיימים ברשת כנגד הגולשים ומחשביהם. אולם, בחודשים האחרונים, האיצה הענקית מסיאטל את פיתוחו של קו מוצרי ההגנה שלה, והפכה למעשה ליריבה ישירה של סימנטק ושאר החברות המתמכות בתוכנות האנטי-וירוס.

תאריך:  19/05/2006   |   עודכן:  20/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר וייס
שחקן ניו-זילנדי, שהתעצבן על ענקית הקניות ברשת בשל עיכוב במשלוח ספר שהזמין, הגיש בקשה לרשות הפטנטים האמריקנית לבדיקה חוזרת של פטנט ה- "One-Click" המפורסם
עומר שיקלר
דובר החמאס נלכד כשניסה להבריח סכום של כ- 639,000 אירו    לדברי הפלשתינים, מדובר בתשלום משכורות העבודים    דובר הפקחים האירופים: הוא ניסה להבריח כסף לרצועה
עידן יוסף
הפוסק החרדי אמר את הדברים לקבוצת אברכים לנוכח שורה של אסונות שגרמו למות אנשים בדמי ימיהם ממחלת הסרטן    הרב היישיר מבטו אל הפונים ואמר: "אתם יודעים מה פירוש אין לו רפואה למכתו? עושים טיפולים, עושים השתלות, עושים הקרנות. ושום דבר לא עוזר. המחלה חוזרת"
עומר שיקלר
שרת החוץ והמשנה לראש הממשלה יפגשו ביום א' עם יו"ר הרשות בשארם א-שייח'    בישראל מבקשים לשגר איתות לארה"ב על המשך המשא-ומתן עם הפלשתינים
אלעזר לוין
המחיר - 860 דולר למ"ר    רווח הון של 4.5 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il