X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שוחרר ביום שישי ממעצר בן שבוע ימים חשוד בקבלת שוחד תמורת קידום מכרזים בעיריה אחד מבניו נשלח למעצר בית
▪  ▪  ▪

ראש עיריית לוד, בני רגב, שנעצר בתחילת השבוע, שוחרר ביום שישי ממעצר ונשלח למעצר בית בן 15 יום. נאסר עליו להיכנס לעיריה או ליצור קשר עם מעורבים נוספים בפרשה, במשך 20 יום.
כפי שדיווחנו כאן בהרחבה, רגב חשוד כי היטה מכרזים בסיוע בניו ומקורביו בעיריה, בהם מספר בכירים. מעצרו של רגב הוארך ביום שני השבוע ב- 7 ימים. אולם הוא ערער לבית המשפט המחוזי והמעצר קוצר עד יום שישי.
ראש עיריית לוד נחקר בימים האחרונים במעצרו. המשטרה מייחסת לו קבלת שוחד מקבלנים שונים, בתמורה לכך שקידם עבורם מכרזים שהוצאו על-ידי העיריה בראשותה הוא עומד.
אריק רגב, בנו של ראש העיריה, שחשוד כי תיווך בין נותני השוחד לאביו, ומעצרו הוארך השבוע, שוחרר אף הוא למעצר בית. ניר רגב, בן אחר של ראש העיריה, החשוד אף הוא בתווך לשוחד, ישאר במעצר עד יום ראשון הקרוב ויובא בשנית לבית המשפט. כך גם ברוך רגב, אחיו של ראש העיריה, שישאר עצור עד יום ראשון הקרוב.
יחד עם בני משפחת רגב נעצרו ונחקרו בפרשה גם מאור אברג'יל, עוזרו של ראש העיריה, ושני אנשי עסקים בכירים. מעצרם של השלושה הוארך בחמישה ימים והם שוחררו בתנאים מגבילים.
המדובר במנכ"ל חברת "מטרופולינט", שמעון רוטברט, ובבכיר בחברת "שוהר שירותי חניה", נתן שורר.
רוטברט חשוד כי העניק שוחד לרגב בתמורה לקידום מכרז להספקת שירותי מחשוב לעיירית לוד. על-פי החשד, חברת מטרופולינט, שהינה חברה-בת בקבוצת מלם ועוסקת בפתרונות מיחשוב, אינטגרציה ושירותי מיקור חוץ לרשויות המקומיות, חפצה לקדם זכיה במכרז בעיריית לוד. לכן שילמה לרגב ובני משפחתו כספים וטובות הנאה. נתן שורר, מחברת "שוהר", חשוד כי העניק לרגב טובות הנאה ושוחד תמורת קידום והטיה של מכרז.
חברת "שוהר" מספקת שירותי חניה, גרירת כלי רכב וגביית חובות חניה לרשויות. באחרונה זכתה במכרז של עיריית אשדוד. היא עובדת גם עם עיריית הרצליה ובעבר עבדה עם עיריית אילת.
במשטרה חושדים, כי להסוות את קבלת הכספים בפרשת השוחד רשם רגב את הכסף כתרומה והפקיד אותו בחשבונות של גורמים מתווכים, כדי לטשטש את מקורם.
בדיון שהתקיים בבית המשפט הכחיש רגב את החשדות המיוחסים לו, וטען, בין היתר, כי מדובר בעלילה שהופצה על-ידי יריביו הפוליטיים.

תאריך:  20/05/2006   |   עודכן:  20/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
מעילו של המפקד המיתולוגי של הזרוע הצבאית של החמאס נמכר במחיר מופקע במסע התרמה לממשלה ברצועת עזה; תושבים תרמו בגדים ורכבים פרטיים
מחלקה ראשונה
החמאס מקבל 20 מיליון דולר בחודש ומחמש את הזרוע הצבאית שלו בנשק ותחמושת    המטרה: היערכות לכל תרחיש במקרה של נפילת ממשלת החמאס
יואב יצחק
אירן דוחה בתוקף את הדיווחים    על-פי החוק, יהודים יחויבו לענוד סרט צהוב, הנוצרים סרט אדום    באירן 25 יהודים    מכון ויזנטל: אירן מתקרבת לאידיאולוגיה הנאצית
אריאל שמידברג
סקר מעלה כי 40% מאוכלוסיית אוסטריה מגלה יחס שלילי כלפי המוסלמים שגרים במדינה
אריאל שמידברג
ביום שבת ימלאו 500 שנה למותו של כריסטופר קולומבוס    מדענים ספרדים הודיעו כי הם פתרו את התעלומה וכי עצמותיו של קולומבוס נמצאות בספרד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il