X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בין הבולטות לרעה מבין הקרנות הכלליות: שתי קרנות השתלמות של חברת הלמן אלדובי, שתי קרנות ההשתלמות של חברת הראל השקעות בביטוח ואינווסטק
▪  ▪  ▪

פרדיקטה, חברה מובילה באספקת נתונים פיננסיים וכלכליים, פרסמה היום (א', 21.5.06) את דירוג קרנות ההשתלמות לסוף חודש מרס 2006. הנתונים מבוססים על ביצועי הקרנות לשלוש שנים (כלומר, ב-36 החודשים שמסתיימים ב-31 במרס 2006).
דירוג פרדיקטה של קרנות ההשתלמות, שהושק לפני 3 חודשים, מבחין בין קרנות רגילות, הפתוחות להצטרפות של כל לקוח, לבין קרנות השתלמות של ארגונים ("מפעליות"), המוצעות רק לעובדים באותו ארגון.
הקרנות המצטיינות בדירוג לסוף מרס 2006 מבין הקרנות הכלליות: תבור של סולומון שוקי הון, שדורגה במקום הראשון גם בחודשיים האחרונים, יובלים קרן השתלמות של יובלים ניהול קרנות פנסיה, מגדל קרן השתלמות של חברת מגדל, טפחות השתלמות של בנק המזרחי ונירית כללית ב' של חברת נתיבות (מקבוצת המזרחי).
בין הבולטות לרעה מבין הקרנות הכלליות: שתי קרנות השתלמות של חברת הלמן אלדובי, שתי קרנות ההשתלמות של חברת הראל השקעות בביטוח (שלדג ודיקן) ואינווסטק קרן השתלמות של בנק אינווסטק (כיום U בנק).
המצטיינות מבין הקרנות המפעליות: קרן חיסכון לצבא קבע של חבר משרתי הקבע וקרן השתלמות למהנדסים של קרן המהנדסים. הבולטות לרעה מהן: קרן השתלמות לעובדי הקואופרציה הצרכנית, קרן השתלמות לשופטים וקרן השתלמות של עובדי המוסדות הלאומיים.
פליקס לביץ', מייסד פרדיקטה ומנכ"ל משותף בחברה, אומר: "מאז שפרסמנו לראשונה את דירוג קרנות ההשתלמות, יש התעניינות רבה בתחום הזה. מנהלי קרנות ההשתלמות מודעים לחשיפת הביצועים שלהם, ואנו מעריכים, כי הוא יתרום לשכלול התחרות בשוק.
בנוסף, קרנות שלא עדכנו בעבר את מלוא הנתונים שלהן, עושות עתה מאמץ כדי להשלים את החסר במטרה להיכלל בדירוג", אומר לביץ'.
יצויין, כי דירוג פרדיקטה בוחן רק את הקרנות ההשתלמות הכלליות והמפעליות, הפועלות לפחות 36 חודשים (תקופת הדירוג). כמו כן לא נכללו בדירוג מספר קרנות מפעליות שאינן מדווחות את נתוני התשואה שלהן למשרד האוצר.
דירוג פרדיקטה נקבע על-פי שקלולם של שלושה מרכיבים:
מרכיב סיכון מול תשואה, הבוחן את איכות ניהול ההשקעות של הקרן; מרכיב התנועה בקרן, הבוחן את ההפקדות נטו (הפקדות פחות משיכות) כביטוי לתנועת לקוחות; מרכיב העלות, הבוחן את יוקר ההצטרפות לקרן על-ידי חישוב היחס שבין דמי הניהול של קרן ספציפית, לבין דמי הניהול הממוצעים של הענף כולו.

תאריך:  21/05/2006   |   עודכן:  21/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתן פריידין
השופטת אלשיך מבית המשפט המחוזי בת"א, קבעה כי זימונם של בעלי הרשת הקורסת לשעבר לחקירה בוצע בסמכות    השופטת קיבלה את בקשת הבעלים להיות מיוצגים במהלך החקירות על-ידי בא כוחם
אלעזר לוין
המכירה הביאה רווח של 32 מיליון שקל ברבעון - 50% מהרווח הנקי    הקונים: קנדה ישראל, שרצקי וארבוב    יבנו 300 דירות יוקרה    רווח של 31 מיליון שקל ממכירת משרדים בלונדון
אלעזר לוין
הסיבה העיקרית: עליה של 64% בהוצאות המימון ברבעון
אריאל שמידברג
בעקבות התפרצותו של הר הגעש "מונסרט" בוטלו הטיסות בין קרקס, בירת ונצואלה, לבין ארה"ב    נראה כי גם הטבע תורם את חלקו לנתק בין שתי המדינות
ברוך לוי
כ-53% מכוח הקניה של מזון מופנה אליהן    משקי בית מבצעים את קניותיהם ב-3.1 נקודות מכירה בממוצע    כ-16% ממשקי הבית עורכים קניותיהם בחנות אחת בלבד לעומת 21.4% לפני כשנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il