X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי קדימה, גם במפלגת העבודה מנסים להרחיב את מעגל התמיכה על-ידי פנייה לציבור הדתי. בפגישה שקיימו היום ראשי המטה הדתי עם יו"ר הסיעה אפרים סנה הוחלט לנסות לפקוד אלפי דתיים למפלגה ולמנות יועץ מיוחד לענייני דתיים
▪  ▪  ▪

אחרי קדימה, גם במפלגת העבודה ממשיכים לפעול לתמיכת הקול הדתי. ראשי מטה החברים הדתיים של המפלגה נפגשו היום עם יו"ר הסיעה אפרים סנה, והציגו בפניו את תוכניותיהם להרחבת מעגל מצביעי העבודה הדתיים והמסורתיים לקראת הבחירות הפנימיות בסוף השנה.
בפגישה עם סנה הציגו בפניו אנשי המטה הדתי את ההישגים בבחירות האחרונות לכנסת. ראש המטה, אלי סדן, הציג לסנה את הנתונים לפיהם עלתה התמיכה במפלגת העבודה בקרב הציבור הדתי והמסורתי. בפגישה אף סוכם כי ד"ר יוסי ונונו, ראש עיריית קריית מלאכי לשעבר, יהיה יועץ סיעת העבודה בכנסת לענייני דתיים ומסורתיים. למטה אף התמנתה דוברת ויועצת משפטית.
לדברי ונונו, במהלך התקופה הקרובה ינסו כל פעילי השטח של מטה הדתיים לפקוד כמה שיותר אנשים למפלגת העבודה. "ההצלחה שלנו תתבטא במפקד", אומר ונונו, "אם הוא יהיה מוצלח, נראה שאנחנו רציניים ואכן תורמים למפלגה". לדברי ראשי המטה, המטרה בסופו של דבר היא לקבל ייצוג הולם גם בכנסת. בבחירות האחרונות היה משוריין לנציג המטה הדתי, יוסי ונונו, המקום ה- 35 ברשימת העבודה. מקום לחלוטין לא ריאלי. בבחירות הבאות הם מקווים שהשריון יהיה למקום ה- 15, או ה- 20. "זה לחלוטין תלוי בהתחלה בנו", הם אומרים.
אנשי המטה הדתי מתכוונים להרחיב את פעילותם גם בנושא המועצות המקומיות והמועצות הדתיות. "יש לנו מטרה ברורה להחליף את חברי המועצות, שכרגע מאוישות בעיקר על-ידי אנשים מהמפד"ל ומש"ס, ולשים בהן אנשים שלנו, של מפלגת העבודה", אומרים במטה. אחד הדברים שנידונו היום בפגישה עם אפרים סנה הוא נושא המועצות המקומיות והדתיות.
בפגישה הוחלט עוד, כי מפלגת העבודה תנסה לחזק את הקשר עם הציבור הדתי באמצעות חיזוק אופייה היהודי של המפלגה. אנשי המטה הדתי יובילו כמובן את המהלך, אך ידריכו גם את שאר חברי הכנסת כיצד ניתן לחזק את האופי היהודי של העבודה.
"הבעיה הגדולה שלנו כרגע", אומר ונונו, "היא שאנשים התומכים באידיאולוגיה של מפלגת העבודה, לא מתפקדים למפלגה או מצביעים לה, כיוון שהם דתיים והם מרגישים צורך להצביע למפלגה מסורתית יותר כמו שס. המטרה שלנו, היא להפוך את המפלגה להרבה יותר מזוהה עם הדת מכפי שהיא היום. אני חושב שבמהלך התקופה הקרובה נצליח לקרב הרבה אנשים דתיים ומסורתיים למפלגה, וראשיה יוכלו לראות את התוצאות כבר עם פתיחת המפקד".
במטה אומרים כי לפי שעה אין בכוונתם לפנות לאנשי ציבור המזוהים עם הזרם הדתי לאומי, כפי שמבצע התא הדתי של קדימה, עם זאת הם אינם מסתירים את כוונתם לעבור את קדימה במספר המצביעים הדתיים ובמספר החברים במפלגה.

תאריך:  22/05/2006   |   עודכן:  22/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתן פריידין
ברק שלל את המונח "חוק עוקף בג"צ"    ח"כ איתן: שיטת המינויים בסגנון "חבר מביא חבר"    ליבאי: עורכי דין פרטיים לא רצו להגיע להתמנות לעליון
מחלקה ראשונה
המינויים משלימים סבב ראשון שהחל בפברואר השנה ובו בוצעו שינויים ארגוניים גם בהנהלת דיסקונט: בחטיבה הקמעונאית וחטיבת השיווק והאסטרטגיה בבנק
רונן ליבוביץ
חה"כ חיים אורון מציע לאסור שידול לחזרה בתשובה של קטינים ואף להטיל עונש מאסר על אדם העוסק בכך
הדר פרבר
ירדן מינתה את הדיפלומט עלי אל-עאיד כשגרירה לישראל, במקומו של מרוף אל-בחית מונה לראש ממשלה בחודש שעבר
עומר שיקלר
כך עולה מדוח עמותת "צלול" לאיכות הסביבה על מצב הים לשנת 2006    רמות זיהום גבוהות במיוחד של תרכובת אורגנית בעלת רעילות גבוהה נמצאו בנמל חיפה, במעגנות עכו, מכמורת, הרצליה, ת"א ואשדוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il