X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התוואי הסופי של השביל נמצא בדיונים שביל ישראל נחנך ב- 1995 וכולל 940 ק"מ של הרים, יערות וערים
▪  ▪  ▪

הוועדה לשבילי ישראל החליטה (יום ג', 22.5.06) לחבר גם את ירושלים לתוואי הדרך של שביל ישראל. השביל נחנך בשנת 1995, והוא כולל 940 ק"מ של הרים, יערות, ערים, כפרים, נחלים ומעיינות וחוויה בלתי נשכחת של פסיפס ישראלי מרהיב עין.
מאז חנוכת השביל טיילו בשביל ישראל עשרות אלפי מטיילים. רובם בקטעי שביל נבחרים, או ב"תשלומים" כלומר, הליכה לאורך ה'שביל' לפי קטעים במשך תקופה. מספר לא מבוטל של מטיילים בוחר ללכת את השביל ברצף - כטרק מתמשך על פני כחודש ויותר. לשביל ישראל סימון מיוחד (בצבעי כתום כחול ולבן) אשר מוטבע בצורה ברורה ומאפשר התמצאות והליכה לפי הסימון.
אורי דביר, יו"ר הוועדה לשבילי ישראל החברה להגנת הטבע: " מלכתחילה, תוואי 'שביל ישראל' תוכנן כך שהשביל לא ייכנס לערים, אולם אילוצים שונים כמו בניית גדר המערכת, סלילת כביש מס' 6 ושינויים אחרים הביאו להעתקת השביל, כך שהוא עובר גם בשולי העיר נתניה ובשולי צפון תל אביב. שינוי זה גרר אחריו תגובות נלהבות של המטיילים, אשר הקירבה לערים עוזרת להם בהצטיידותם להמשך הטיול, מאפשרת לינה מסודרת ומספקת אתנחתא קלה בדרך".
כעת הגיע גם תורה של ירושלים. שביל מקשר כבר סומן בתחומי העיר בידי רט"ג ועיריית ירושלים בכוונה להמשיכו עד ל"שביל ישראל". התוואי הסופי נמצא כעת בדיונים, ולכשיאושר, הוא יסומן בידי אנשי ה"וועדה לשבילי ישראל" של החברה להגנת הטבע וירושלים תתחבר גם היא למערכת השבילים החשובה בישראל היוצרת את שביל ישראל.

תאריך:  23/05/2006   |   עודכן:  23/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורון חדי
תושבי עזריה עתרו לבג"צ נגד תוואי הגדר בטענה שהגדר פוגעת במרקם חייהם ועתירתם נדחתה    ברק: "ההחלטה על הקמת הגדר התקבלה נוכח מציאות הטרור"
יפעת גדות
מסנני קרינה אינם יציבים ומאבדים את ההשפעה המגנה שלהם לאחר מספר שעות    מוצרים חדשים שמנסים להחליף את מסנני הקרינה - גלולות, ביגוד ותה ירוק
אורון חדי
נער מהדרום דקר את אחותו 5 פעמים בלב קניון הומה אדם והפסיק רק לאחר שמאבטחים השתלטו עליו    "יש לעקור מהשורש את האלימות הנפשעת בתוך המשפחה"
מירב לוי
תלמידי חטיבות הביניים של רשת אורט יציגו מחר מודלים טכנולוגיים להתמודדות עם תאונות הדרכים    בין הפרויקטים שעלו לגמר: כרית אויר לאופניים, חגוראש, שער חכם ועוד
שרון קדמי
כך נודע ל-TheMarker    מקורות צורכת 5%-4% מהחשמל שמייצרת חברת החשמל    בין החלופות שהוצגו בפני הדירקטוריון: תחנות הכוח של דוראד, כי"ל ודליה אנרגיות    יו"ר מקורות בוקי אורן יפרוש תפקידו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il