X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בוצע איחוד יחידות מנהל הגיוס ובסיס הקליטה והמיון ליחידה מאוחדת ששמה - "מיטב" תהיה אמונה על הקשר הרציף של צה"ל מול המועמדים לשירות ביטחון, על תהליך המיון, הגיוס והחיול
▪  ▪  ▪

יחידות מנהל הגיוס ובסיס הקליטה והמיון (בקו"ם) אוחדו היום (ג', 23.5.06) באופן רשמי בטקס בראשות ראש אגף משאבי האנוש, האלוף אלעזר שטרן.
בצה"ל מציינים, כי שתי יחידות אלו, שהוקמו עם קום המדינה, הן נקודת המפגש המרכזית שבין החברה הישראלית והפרט בה ובין שירות החובה בצה"ל.
בעבר, פעלו היחידות בנפרד כגופים עצמאיים תחת אגף משאבי האנוש, אשר גם הוא לאחרונה אוחד. איחודם עתה, פרי השינוי הארגוני שמטרתו קידום תפיסת הטיפול בגורם האנושי וייעול הטיפול בו, יביא לשיפור יכולת המיצוי של משאבי אנוש בשירות החובה בצה"ל, ויתמוך במימושם של תהליכים אסטרטגיים שונים.
היחידה המאוחדת, תחת פיקודו של אלוף-משנה אמיר רוגובסקי, תקרא מעתה "מיטב" ותהא אמונה על הקשר הרציף של צה"ל מול המועמדים לשירות ביטחון, על תהליך המיון, הגיוס והחיול לצה"ל, תחת הסיסמה "מתגייסים לשירותך".
בטקס היום אמר מפקד "מיטב", אל"מ אמיר רוגבסקי, כי "מיטב הוקמה מהמיטב שבשני הארגונים - מנהל הגיוס ובסיס קליטה ומיון. יעודה, לבצע את תהליכי המיון, הגיוס והשיבוץ לשירות החובה בצה"ל. 'מיטב' תאפשר לצה"ל לממש תהליכים אסטרטגיים בתחום ניהול משאבי האנוש, תפעל ללא ליאות להעלאת ערך השירות, תוך גילוי מצוינות ורגישות לפרט".
במסגרת האיחוד, יוקמו וישופצו מתקנים שונים לרווחת המועמדים לשירות הביטחון והחיילים, מתקנים שיהוו מהפכה בתחום הגיוס לצה"ל.
כמו כן, יוקם מרכז שירות ארצי למתגייס ולמשפחתו שיאפשר העברת וקבלת מידע שלם ורציף, טיפול באמצעים מהירים, ידידותיים ואיכותיים, שיפור המיצוי וקבלת ההחלטות על גיוס ושיבוץ (כולל שימוש נרחב באינטרנט).
תג היחידה החדש הושק היום בטקס החגיגי, וסמלו מבטא את מיקומו בצומת המפגש שבין האזרח לחייל ואת המעבר מהאזרחות לשירות החובה בצה"ל.

תאריך:  23/05/2006   |   עודכן:  23/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
במקום השני חברת אל-על עם 38% מכלל החריגות; הסיבה לחריגות מסף הרעש - שימוש במטוסי בואינג מהדור הישן; אחוז החריגות הכללי בשנת 2005 הסתכם ב- 1.3%
שלומי דיאז
השר דיכטר זימן אליו אחה"צ את המפכ"ל קראדי לדון במכתבי האזהרה    לאחר מכן שוחח קראדי עם הקצונה הבכירה ועידכן אותם בפרטי הפרשה    המפכ"ל הודיע: אני לא מתפטר
רונן ליבוביץ
בוועדת הכלכלה של הכנסת שדנה בנושא סוגיית התשלום למונדיאל הוחלט להקים ועדה נוספת לגיבוש פיתרון לעניין
ענבל אביב
ההכנסות גדלו בכ- 17% והסתכמו ל- 1,536.7 מיליון ש”ח    גידול של 25.3% ברווח התפעולי לכ- 66.0 מיליוני ש”ח    רווח נקי של 29.1 מיליון ש"ח - גידול של 32.9%
גלית יצחק
הילד רצה שיהיה לאחותו חם באמבטיה ולכן שפך עליה מים רותחים מקומקום חשמלי    הילדה מאושפזת בבית חולים לגליל המערבי נהריה ומצבה יציב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il