X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרב הראשי לישראל ומנכ"ל איגוד לשכות המסחר החליטו על הקמת צוות משותף לפתרון בעיות בייבוא מזון מבלי לפגוע בכללי ההלכה
▪  ▪  ▪

הרב הראשי לישראל, יונה מצגר ומנכ"ל איגוד לשכות המסחר, יחזקאל דסקל, סיכמו על הקמת צוות משותף לרבנות ולאיגוד שבו יועלו נושאים מרכזיים בממשק שבין יבואני מזון, החברים באיגוד לשכות המסחר, לרבנות הראשית, במטרה לייעל את העבודה השוטפת ולאפשר לרבנות הראשית לשפר את השירות הניתן לבעלי העסקים, מבלי לפגוע בכללי ההלכה.
כך הוחלט במפגש יבואנים ראשון מסוגו שנערך השבוע בבית הרבנות הראשית לישראל בירושלים בהשתתפות הרב הראשי, מנכ"ל הרבנות וראשי אגפי הכשרות. באיגוד לשכות המסחר מגדירים את השת"פ הטרי כ"פריצת דרך משמעותית ביחסים שבין יבואני מזון לרבנות הראשית, שעשויה לשנות לטובה בצורה משמעותית את מסגרת יחסי העבודה והשירות שבין הרבנות הראשית ליבואנים".
אל המפגש הגיעו יבואנים רבים, חברי לשכת המסחר, על-מנת להציג באופן בלתי אמצעי בפני הרב הראשי לישראל והרבנים המופקדים על הנושא, קשיים בהם הם נתקלים בהתנהלות היום-יומית מול הרבנות. המשתתפים העלו שלל סוגיות הקשורות במתן הכשרים, משגיחי כשרות, זמני מתן תעודות כשרות ועוד נושאים רבים אחרים בקשר שבינם לבין הרבנות.
המשתתפים אמרו כי מדבריו של הרב מצגר ניכר כי הוא קשוב למצוקותיהם ומשקיע מאמצים לשיפור ולייעול השירות שניתן על-ידי הרבנות, וכי דלתו פתוחה בפני כל בעיה או מצוקה של יבואני המזון.
"זהו השלב הראשון בסדרת פעולות", אמר הרב יונה מצגר, "אנחנו מתכוונים להקים צוות היגוי עם נציגים של איגוד לשכות המסחר והרבנות הראשית לישראל, שיישב באופן קבוע, יעביר מסרים ויפרה האחד את השני, וזאת במטרה להגיע לגיבוש עמדה משותפת שתקל על בעלי העסקים. זווית הראייה שלנו היא לשמור על רמת כשרות נאותה יחד עם קידום העסקים. אני מקווה לראות תוצאות חיוביות בהמשך הדרך".
מנכ"ל האיגוד ציין, כי ברבנות הראשית בראשות הרב מצגר "נושבת רוח חדשה של פתיחות ושל נכונות לשפר ולייעל את השירותים, וכל זאת ללא פשרות בתחום הכשרות. עצם הנכונות להקים פורום משותף שיאפשר הידברות בלתי אמצעית, תביא ללא ספק לפתרון המצוקות של היבואנים", אמר יחזקאל דסקל.
תאריך:  23/05/2006   |   עודכן:  23/05/2006
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
שלטונות מצרים דיווחו כי המחבלים המתאבדים בפיגועים האחרונים במצרים התאמנו ברצועת עזה וזכו לסיוע פלשתיני נרחב
הדר פרבר
יפגש עם הנשיא האמריקני היום בשעה 22:00 בניסיון לקדם את תוכנית ההתכנסות    השניים ידונו בגרעין האירני ויצאו בהצהרה משותפת בנושא    דובר הבית הלבן: אני לא מצפה לשום דבר רשמי
עומר שיקלר
בוצע איחוד יחידות מנהל הגיוס ובסיס הקליטה והמיון ליחידה מאוחדת ששמה - "מיטב"    תהיה אמונה על הקשר הרציף של צה"ל מול המועמדים לשירות ביטחון, על תהליך המיון, הגיוס והחיול
מירב לוי
במקום השני חברת אל-על עם 38% מכלל החריגות; הסיבה לחריגות מסף הרעש - שימוש במטוסי בואינג מהדור הישן; אחוז החריגות הכללי בשנת 2005 הסתכם ב- 1.3%
שלומי דיאז
השר דיכטר זימן אליו אחה"צ את המפכ"ל קראדי לדון במכתבי האזהרה    לאחר מכן שוחח קראדי עם הקצונה הבכירה ועידכן אותם בפרטי הפרשה    המפכ"ל הודיע: אני לא מתפטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il