מכון המחקר שילוב מרחיב את פעילותו בציבור החרדי ופותח בעבורו חטיבת מחקר מיוחדת. לדברי מנכ"ל המכון, כבר זמן רב שהם רואים את הצורך בפתיחת חטיבה למחקר במגזר זה.
"כבר שנים אנו עורכים מחקרים מקיפים בקרב המגזר החרדי בתחום הכמותי ובתחום האיכותני. לאחרונה גדל נפח המחקרים למגזר זה והבנו שכדי להמשיך ולתת פתרונות מחקריים נכונים לקבלת החלטות עלינו לנהל חטיבה נפרדת שבראשה עומד אדם מומחה", אמר ישראל אוליניק, שמינה כראש החטיבה החדשה את מיכל כהן, בוגרת תואר שני בתקשורת, בעלת ניסיון בתחום השיווק והפרסום למגדר החרדי. כהן ניהלה את מחלקות המחקר והאסטרטגיה של משרדי הפרסום הגדולים והמובילים בתחום.
החטיבה תפעל כחלק מהמערך המקצועי של שילוב ותעשה שימוש במודלים ובניסיון המקצועי של החברה תוך מתן פתרון אופטימלי שמתבסס על ידע מחקרי, מודלים מתקדמים והיכרות מעמיקה עם המגזר החרדי, תובנותיו, צרכיו ומאפייניו המיוחדים.
החטיבה הודיעה כי תספק ללקוחות את כל השירותים וסוגי המחקרים: כמותי - אומניבוס, סקרים ייעודיים, סקרי CAPI ממוחשבים, סקרי אינטרנט ואיכותני - קבוצות מיקוד, ראיונות עומק אחד על אחד, ראיונות משפחתיים ועוד.