X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השבועות שלאחר בחירת הממשלה החדשה בעירק הפכו להיות קטלניים ביותר מספר ההרוגים בהפצצות באפגניסטן בשבוע האחרון הוא הגבוה ביותר מאז 2001
▪  ▪  ▪

עשרות הרוגים בעירק - אופנוע ממולכד התפוצץ בחצר מסגד שיעי בבגדד וגרם למותם של 11 בני אדם ולכעשרה פצועים. הפיצוץ אירע בשכונה מעורבת, כאמור, סמוך למסגד שליד המאחז הערבי-סוני אזמייה.
שעה לאחר מכן, אמרה המשטרה, כי מטען צד התפוצץ מחוץ למאפייה בדרום-מזרח בגדד וגרם למותם של 3 בני אדם ול- 12 פצועים. חמישה בני אדם נהרגו מוקדם יותר כשמכונית תופת התפוצצה בכניסה לתחנת המשטרה בשכונה .
השבועות שלאחר בחירת הממשלה החדשה בעירק הפכו להיות קטלניים ביותר, כשעשרות עירקים נהרגים כמעט בכל יום. השבעתו בשבת של ממשלתו של רה"מ השיעי נורי אל-מליכי העלתה את התקווה כי כמה כוחות זרים יוכלו לארוז את חפציהם ולחזור הביתה בתוך חודשים ספורים. הנשיא האמריקני, ג'ורג' בוש, אמר אמש כי יעריך מחדש את הצורך של עירק בכוחות האמריקנים.

לפחות 3,886 עירקים נהרגו

לפחות 3,886 עירקים נהרגו עד כה השנה ולפחות 4,239 נפצעו, כך עולה מנתונים של סוכנות הידיעות AP. במהלך חודש מאי נהרגו לפחות 691 עירקים. מספר זה כולל אזרחים עירקים וכוחות ביטחון, אך אינו כולל את המורדים שנהרגו.

מאות הרוגים באפגניסטן

מספר ההרוגים בהפצצות באפגניסטן בשבוע האחרון הוא הגבוה ביותר מ- 2001. באחת מההתקפות האוויריות האמריקניות הקשות ביותר שאירעו במדינה נהרגו למעלה מ- 300 בני אדם, רובם ככל הנראה מורדים של הטליבן.
נשיא אפגניסטן, חמיד קרזאי, אמר כי הוא יזמן את המפקד העליון של צבא ארה"ב במדינה, ויבקש ממנו הסברים באשר לתקיפה האווירית. זוהי הפעם השנייה בחמשת השבועות האחרונים שהנשיא האפגני מתלונן על מותם של אזרחים בעקבות התקיפות האמריקניות. מטוסי חיל האויר האמריקנים תקפו בתחילת השבוע מטרות בדרום, שם ככל הנראה מסתתרים המורדים, ועשרות חמושים נהרגו. היתה זו אחת מההתקפות הקטלניות ביותר מאז הפלישה למדינה ב- 2001.
בחודש שעבר התלונן הנשיא האפגני על התקפות כוחות הקואליציה אשר גרמו למותם של שבעה אזרחים במזרח קונאר. קרזאי הורה על חקירה.

תאריך:  24/05/2006   |   עודכן:  24/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
בקלטת חדשה מכחיש מנהיג אל-קאעידה את מעורבותם של אסירים בגואנטנמו בפיגועי הטרור בארה"ב
יואב יצחק
גם תוכניות עסקיות נלקחו בפשיטה על בזק    החקירה נפתחה לאחר שעובדי בזק לא מילאו צו של בית משפט ולא חיברו מיידית את לקוחות HOT לרשת בזק    החשד: הנהלת בזק עודדה את העובדים להשהות את ביצוע התיקונים    גלברד תושאל במסגרת החקירה
יפעת גדות
ככה זה עובד: יצרני התרופות העבירו 700,000 דולר לאיגוד האמריקני ליתר לחץ דם    רוב הכסף נוצל לקיום סדרת הרצאות בשילוב עם ארוחות ערב    המטרה: הגדרות חדשות לצורך במרשם תרופות
יואב יצחק
נפתלי, מבעלי השליטה בחברת מי עדן, שוחרר לביתו בתנאים מגבילים    המעצר בוצע על-ידי רשות ניירות ערך בחשד שניצל מידע פנים ב- 2003 בעת שבוצעה עסקת מי עדן-דנונה
יפעת גדות
מחקר חדש ומקיף מגלה: נשים שישנו מעט שעות נטו פי 15% להפוך לנשים שמנות בהשוואה לנשים שישנו 7 שעות בלילה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il