X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רשמה הפסד של כ- 12.4 מיליון דולר ברבעון לעומת הפסד בסך כ- 18.5 מיליון דולר אשתקד גידול של 17% בהכנסות אשר הסתכמו ברבעון בכ- 372.5 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

חברת אל-על רשמה הפסד של כ- 12.4 מיליון דולר ברבעון, לעומת הפסד בסך כ- 18.5 מיליון דולר אשתקד. כך עולה מתוצאות הרבעון הראשון של החברה לשנת 2006 שהציגו הבוקר (ד', 24.05.06) פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, יו"ר אל-על וחיים רומנו, מנכ"ל אל-על.
ההפסד התפעולי הסתכם בכ- 6 מיליון דולר, שיעור של כ- 2% מהמחזור, לעומת הפסד תפעולי של כ- 15.7 מיליון דולר אשתקד, כ- 5% מהמחזור. הקיטון בהפסד ובשיעורו מהמחזור נובע בין השאר מהקיטון בשיעור הוצאות המכירה, ההנהלה והכלליות, הודות להמשך צעדי החיסכון וההתייעלות בחברה במהלך התקופה.
עוד רושמת החברה גידול של 17% בהכנסות, אשר הסתכמו ברבעון בכ- 372.5 מיליון דולר. הגידול נבע בעיקר כתוצאה מעלייה של כ- 21% במספר הנוסעים וכ- 5% במטען שהחברה הובילה.
החברה רשמה גידול של כ- 25.5% ברווח הגולמי לרבעון אשר הסתכם בכ- 57.7 מיליון דולר. צמצום של כ- 33% בהפסד לרבעון, אשר הסתכם בכ- 12.4 מיליון דולר לעומת הפסד בסך כ- 18.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
יתרת המזומנים של החברה ליום 31 במרס 2006 הסתכמה בכ- 166 מיליון דולר, לעומת כ- 198 מיליון דולר בסוף שנת 2005 וזאת לאחר תשלום מקדמה על מטוסי ה- 777 בסך של 28 מיליון דולר.
מהחברה נמסר, כי ההתייקרות במחירי הדלק הוסיפה לחברה הוצאה של 18 מיליון דולר וזאת לאחר פעילות גידור. לולא העלייה הדרסטית במחירי הדלק היתה החברה רושמת רווח.
החברה פועלת בשוק עסקי מתוחכם, ציין חיים רומנו, המתאפיין בתחרות הולכת וגוברת מצד חברות התעופה הסדירות וחברות השכר הזרות המגלות עניין גובר והולך בתעופה לישראל וממנה. בצד האתגרים הגדולים אשר מציבה בפנינו מציאות זו, אנו ממשיכים ביישום תוכניתה העסקית של החברה "אל-על 2010", המכוונת לשיפור משמעותי במוצר ובשירות, באופן שישמור את אל-על בשורה אחת עם חברות תעופה מובילות בעולם.
עוד מסר, כי העלייה העקבית בנתח השוק ובתפוסה מעידה על אימון ונאמנות הלקוחות ועל חיזוק הקשר עם הנוסעים והגברת שביעות רצונם בכל ההיבטים הקשורים למוצר ולשירות. השוק כולו גדל בכ- 18% ברבעון ואילו אל-על רשמה עליה של 3% מעבר לעלייה זו. החברה רשמה שיפור של 14% בתפוסה.
אל-על אף הגדילה את חלקה בשוק המטענים ב- 9%, בעיקר עקב הגברת הפעילות לארה"ב ולאירופה.
ניסים מלכי, סמנכ"ל הכספים של אל-על מסר: "הרבעון ראשון של השנה חלש מסורתית יחסית לשאר השנה, ועם זאת רשמה החברה הכנסות שיא לרבעון ראשון המשקפות גידול של כ- 17% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. בנוסף לאלמנט העונתיות המובנה בענף התעופה, נאלצנו להתמודד בתקופה זו גם עם המשך התייקרות הדלק - התשומה העיקרית של החברה. מחיר הדלק הממוצע בשוק ברבעון המדווח היה גבוה בכ- 27% מהמחיר הממוצע ברבעון המקביל אשתקד.
בתקופת הדוח פרעה החברה כ- 6 מיליון דולר החזרי קרן הלוואות לטווח ארוך, יתרת ההלוואות לזמן ארוך הסתכמה ב- 31 במרס 2006 בכ- 619 מיליון דולר".

תאריך:  24/05/2006   |   עודכן:  24/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
חברת כלל בריאות הודיעה על יציאת משלחת איתור לדרום אפריקה כדי לנסות למצוא את ערן דיוקמן (20)    בשיחה אחרונה עם מכריו אמר כי הוא משנה כיוון    סכומי כסף גדולים נמשכו מחשבון כרטיס האשראי שלו מאז שנעלם
טל בן יוסף
סדנת המכוניות הבריטית נובל, המתמחה בבניית מכוניות ספורט, הציגה דגם חדש, ה- M15
טל בן יוסף
נחשבת למייסדת קטגוריית הקטנות הספורטיביות וחוגגת שלושים שנה    לכבוד המאורע השיקה פולקסוואגן מהדורה מיוחדת
טל בן יוסף
דווקא כעת, כשרכבים היברידים הופכים ללהיט (לפחות בארה"ב), מודיעה הונדה על הפסקת יצורה של האינסייט, חלוצת המכוניות ההיברידיות
יפעת גדות
מחקר חדש מראה כי כמות גדולה מדי של שומן רווי עלולה להיות בעייתית גם אם רמות הכולסטרול שלכם אינן גבוהות    פוגעת בתפקוד האינסולין, וגורמת לעליה בסיכון לסוכרת, סרטן, הפרעות בשחלות ובעיות בריאות אחרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il