X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההקפאה - עד לדיון בעתירה מינהלית נגד העסקה העותרים: הקרקע נמכרה ללא סמכות גינדי: טענות ללא בסיס ישקיעו 34 מיליון שקל בבניית 3,000 מ"ר ההורים, משה ויגאל גינדי, מממנים 67% מההשקעה
▪  ▪  ▪

גינדי השקעות הקפיאה, לשבועות הקרובים, את בנייתו של קניון בן 3,000 מ"ר בשכונת רמת הדר, גבעת שמואל. ההקפאה באה לאחר שכמה פרטיים הגישו תביעה נגד העסקה, שבה קנתה גינדי את הקרקע. גינדי והרשויות אומרים כי לעתירה אין בסיס. ההקפאה תהיה בתוקף עד לדיון בעתירה, בבית המשפט, בחודש הבא.
מגדלי גינדי השקעות קנתה אשתקד 80% מהמגרש, ב- 14.8 מיליון שקל, במימון מלא של בנק הפועלים. החברה תשקיע 23 מיליון שקל נוספים, מיליון שקל בבנית קניון בן 3,000 מ"ר, ולידו 120 חניות עיליות. החברה מעריכה, שתשכיר שטחים ב- 27 דולר למ"ר לחודש בממוצע, ובדמי שכירות כוללים של 4.35 מיליון שקל, תשואה של 12%. החברה סיכמה השכרת 420 מ"ר לרשת פארם, 80 מ"ר לחנות אופנה ו- 60 מ"ר לרשת חנויות ספרים.
ב- 16 בפברואר הגישו כמה פרטיים עתירה מינהלית נגד העיסקה, לבית המשפט המחוזי בת"א. הם טוענים, כי למוכרי המגרש לא היתה סמכות למכרו, ואי לכך יש לבטל את עסקת המכירה, וממילא לבטל את הפרויקט. הם ביקשו צו מניעה זמני, אך לא קיבלו.
ביום א', 21 במאי, ביקשו העותרים צו ביניים, למניעת בנייה בפרויקט. גינדי השקעות הודיעה כי היא מקפיאה מיוזמתה את הבנייה, עד לדיון שיערך בבית המשפט ב- 13 ביוני.
הוועדות לבניין ערים, עיריית גבעת שמואל ומשרד הפנים אומרים, כי לעתירה אין בסיס, סיכוייה קלושים, היא הוגשה באיחור ושלא בנקיון כפים. גינדי השקעות אומרת אף היא, כי לדעתה, אין בעתירה ממש וסיכוייה קלושים.
גינדי השקעות, שנוסדה לפני 3 שנים, נמצאת בבעלות בחלקים שוים של אורי לוי, איל פרידמן ומנור גינדי, בנו וחתניו של הקבלן הותיק יגאל גינדי. האחים משה ויגאל גינדי משקיעים 67% מכלל ההשקעות של גינדי השקעות, אך מקבלים רק 50% מהרווח, כי בני הדור השני עושים את עיקר העבודה בשטח.
לגינדי השקעות יש, כיום, רק פרויקט נוסף אחד בישראל, בניין בן 6 דירות גן ופנטהאוזים ברמת אביב. החברה גם מנהלת מו"מ עם קבוצת פרטיים, לקניית מגרש לבניית שני בנייני מגורים ברמת אביב, בעסקה לפי 50%, שחלקה יומר למזומנים. כן היא מנהלת מו"מ לקניית מגרש ל- 35 דירות ברמת השרון, בעסקת אחוזים. גינדי השקעות היא גם שותף זוטר בפרויקטים למאות דירות בבודפשט.

תאריך:  24/05/2006   |   עודכן:  24/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
במסגרת תפקידו יהיה אלון אחראי על הניהול הפיננסי של 9 מדינות: ישראל, יוון, טורקיה, קפריסין, אלבניה, סרביה-מונטנגרו, קרואטיה, סלובניה וקוסובו
הדר פרבר
"האויבים, שאינם יכולים לעצור את האומה האירנית בדרכה לטכנולוגיה גרעינית, באמצעות לחץ פוליטי, קשירת קשר ושימוש בארגונים בינ"ל, קושרים כעת נגדנו"
אלעזר לוין
רווחי ביטוח כללי ירדו ב- 42%    הפסדים בביטוחי דירות, בתי עסק, חבויות ותאונות אישיות    הכנסות מהשקעות ירדו ב- 60%    ירידה בתשואה בפוליסות משתתפות    ביטוח חיים הציל את המצב
שלומי דיאז
תיקי הרצח נסגרו בעבר עקב אי מציאת חשודים    במשטרה טוענים כי אין קשר להערות שהושמעו נגדה בוועדת זיילר
רונן ליבוביץ
העוזרים הפרלמנטריים של חברי הכנסת כועסים על יו"ר הכנסת בשל הוצאת מתקני מים ומכונות הצילום ממסדרונות הכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il