X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לקבוצה רווח נקי של 201 מיליון ש"ח, המשקף גידול של 108% דודי ויסמן, נשיא קבוצת אלון: "רווחיות מערכות הייצור והשיווק וההנפקות המוצלחות שביצעה הקבוצה הניבו לה מאות מיליוני דולרים של מזומנים"
▪  ▪  ▪

קבוצת אלון מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2006, מהן עולה, כי לקבוצה רווח נקי של 201 מיליון ש"ח, המשקף גידול של 108%. עוד מדווחת החברה על רווח תפעולי (EBITDA) לרבעון של 375 מיליון ש"ח, המשקף גידול של כ- 100%.
דודי ויסמן, נשיא קבוצת אלון: "רווחיות מערכות הייצור והשיווק וההנפקות המוצלחות שביצעה הקבוצה הניבו לה מאות מיליוני דולרים של מזומנים אשר יאפשרו הכפלת פעילות החברה: בארה"ב - באמצעות רכישת 3 בתי זיקוק נוספים ושבעה מפעלים לייצור אספלט; בישראל - בכפוף לערעור שהגישה הממונה על ההגבלים העסקיים, רכישת סונול, מהלך אשר יש בו בכדי להכפיל את היקף הפעילות בישראל".
חטיבת האנרגיה (דור אלון אנרגיה ואלון USA)
סה"כ רווח תפעולי (EBITDA) מאוחד לרבעון של 282 מיליון ש"ח לעומת 149 מיליוני ש"ח ברבעון המקביל של 2005, גידול של כ- 89%. הרווח הנקי לפני חלק המיעוט לרבעון הסתכם ב- 268.9 מיליון ש"ח לעומת כ- 108.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל 2005. חלק החטיבה נטו (לאחר זכויות המיעוט) - 201 מיליון ש"ח לעומת כ- 107 מיליון ש"ח, ברבעון המקביל 2005.
דור אלון אנרגיה בישראל - חברה ציבורית נסחרת בבורסה בת"א
מאחדת בתוכה את פעילות האנרגיה בישראל בלבד, סיימה את הרבעון הראשון של 2006 ברווח תפעולי, לפני פחת, (EBITDA) של 66.3 מיליוני ש"ח לעומת 55.6 מיליוני ש"ח ברבעון המקביל 2005 וברווח נקי של 15 מיליוני ש"ח, לעומת 11 מיליוני ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
דודי ויסמן, נשיא קבוצת אלון ויו"ר דור אלון: "משק האנרגיה בישראל עומד בפני שינויים מהותיים, פיצול ומכירת בית הזיקוק באשדוד, הנפקת בית הזיקוק בחיפה, כניסת בתי הזיקוק המפוצלים לתחום השיווק כמתחרים מהותיים לחברות הדלק הקיימות, אישור השינוי לתוכנית מתאר 18 המאפשרת הקמת תחנות תדלוק זעירות בהליך מזורז ותקנות חדשות למכירה בשרות עצמי, כל אלה מחייבים את חברות הדלק להערכות חדשה. כהרגלה לראות את הנולד, היתה החברה ראשונה לפעול על-מנת למצב את עצמה בעידן החדש תוך חתימה על הסכם לרכישת סונול".
עוד מסר וייסמן, כי דירקטוריון החברה אישר מתווה עסקה לקראת חתימת הסכם על-פיו תצטרף חברת בתי הזיקוק לנפט (בז"ן) לדור אלון בעסקת סונול, בדרך של רכישת 70 תחנות תדלוק ציבוריות.
"מימוש ההסכם כפוף להחלטת בית המשפט בערעור שהוגש על-ידי הממונה על ההגבלים העסקיים בעניין המיזוג שאושר בין דור אלון לסונול. לדעת החברה הסכם זה הינו מהלך מרחיק לכת אשר מממש באופן מיידי את חזון הממשלה בדבר הפרטת בתי הזיקוק וכניסתם לתחרות בתחום השיווק. החברה ממשיכה בהכנות הנדרשות להגשת הצעה לרכישת בז"ן".
חטיבת המזון
בחודש ספטמבר 2005, גדל חלקה של אלון מ- 50% ל- 73.5% בברונפמן אלון המחזיקה בכ- 77% בהון המניות בריבוע הכחול ישראל, בתמורה לסך של 30 מיליון דולר.
סה"כ תרמה חטיבת המזון, הכוללת את חלקה של אלון בברונפמן אלון (למועד המאזן 73.5%), בפיצה האט וב- KFC, הפסד נטו של 1.2 מיליון ש"ח ברבעון, לעומת הפסד של כ- 2.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי (EBITDA) של עסקי המזון לרבעון הסתכם ב- 97.7 מיליוני ש"ח, לעומת 41.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל.
לדברי ויסמן, יו"ר הרבוע הכחול, "התוכנית האסטרטגית של הריבוע הכחול, ההתמקדות והדבקות בניהול המותגי תוך התייעלות מקבילה מייצרת תוצאות כספיות מצויינות לחברה, בעידן תחרותי. הליך פיצול הנדל"ן הושלם והחברה עומדת להגיש תשקיף לרשות לני"ע להנפקה, אשר יציף את ערך הנדל"ן החבוי בחברה. אנו מודים להנהלה הדינמית והיצירתית של הריבוע הכחול".

תאריך:  25/05/2006   |   עודכן:  25/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
חוזרים לבית באקווריום אודובון (Audubon Aquarium of the Americas) בניו-אורלינס    הטיסה המיוחדת מאוקלנד לניו-אורלינס מציינת את הצעד האחרון מטעם FedEx במסגרת הסיוע לשיקום אזור הגולף
מירב לוי
אם אתם כריזמטים, טובים באזרחות וחובבי אקטואליה... הטלוויזיה החינוכית מחפשת אתכם לתוכנית ריאלטי שתבחר את הח"כים העתידיים של ישראל
ענבל אביב
הרווח הנקי של קבוצת הבנק לרבעון זה גדל ב-27.4% והסתכם ב-1,177 מיליון ש"ח, לעומת 924 מיליון ש"ח ברבעון הראשון של שנת 2005    הרווח מפעולות רגילות לאחר מיסים הסתכם ב- 604 מיליון ש"ח, בהשוואה ל- 387 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד
הדר פרבר
כל זאת בעקבות סדרת פשיטות שתוכננו במשך מספר חודשים על-ידי ה- MI5 ובשיתוף המשטרה וקציני הגירה    במבצע היו מעורבים מאות שוטרים
מתן פריידין
בית המשפט המחוזי בת"א גזר היום עונש של שנה וחצי על גליאנה גוריאצקין שהורשעה בהתעללות ובתקיפת תאומים בהם טיפלה    גוריאצקין, הסובלת ממצב נפשי קשה, תרצה גם שנה וחצי על תנאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il