X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תמכור את כל נכסיה - חלקם לאבי ארנסון סטוגה תקנה עוד 40% ממגדלי בארי במיליון שקל בנק הפועלים יוותר על ערבויות ב- 283 מיליון שקל הנושים הלא מובטחים יקבלו 50% תביעות הדדיות בין החברה לבין יוסי גרנות
▪  ▪  ▪

חברת הנדל"ן דירום, שנקלעה לקשיים, תפרע לנושיה 100 מיליון שקל, שהם 84% מיתרת חובותיה, העומדים על 119.5 מיליון שקל - קובע הסדר הנושים, שהוגש לאישורו של בית המשפט המחוזי בת"א. הכסף יושג ממכירת כל נכסיה של החברה, חלקם לקבלן אבי ארנסון.
עוד קובע ההסדר, כי חברת סטוגה, כיום בעלת 60% בפרויקט מגורי היוקרה מגדלי בארי בת"א, תקנה מדירום את יתרת ה- 40%, תמורת 210 אלף דולר. סטוגה נמצאת בבעלות המשקיע הקנדי הרשי פרידמן. בנק הפועלים יוותר על ערבויות בסך 283 מיליון שקל שנתנה דירום בגין הפרויקט - שממילא אין היא מסוגלת כיום לפרען - וסטוגה תחדש את הבניה. התוכנית היא לבנות מגדל בן 32 קומות, ובו כ- 150 דירות יוקרה, שמכירתן תאפשר להחזיר חלק גדול מהחוב לבנק.
מנהל ההסדר מטעם דירום, עו"ד ירון אלכאוי, הודיע לבית המשפט כי החברה תמכור את כל נכסיה, כדי שיהיו לה 100 מיליון שקל לשלם לנושים. אבי ארנסון, שהיה קבלן הביצוע לבנית פרויקט מגדלי בארי, יקנה כנראה חלק מהנכסים.
הנכסים העומדים למכירה, מלבד פרויקט מגדלי בארי, הם: 50% מהמרכז המסחרי חונים-קוטים במערב ראשון לציון; 48% מבניין המשרדים בית המילניום ברעננה, ששטחו 17,000 מ"ר; 2,500 מ"ר בבית המשרדים דרויאנוב בהרצליה פיתוח; 1,200 מ"ר בבית המשרדים בית מוזס בשדרות רוטשילד בת"א; 66% ממגרש ברחוב הרצוג 24, שיכון בבלי, ת"א, המיועד לבניית בית דיור מוגן; 3,200 מ"ר משרדים ברחוב קיבוץ גלויות בת"א; 1.2 דונם באבו כביר, ת"א, כנראה ללא ערך רב; 13.2 דונם בראשון לציון.
מכרו מגרש בנתניה בעסקת אחוזים
דירום מגלה היום, כי באחרונה מכרה לקבלן מקומי את זכויותיה, 33%, במגרש בן 13 דונם בנתניה. המכירה נעשתה בעסקת אחוזים, שבה תקבל החברה 6,000 מ"ר משרדים ו- 90 חניות.
חובות החברה מחולקים בין 72 מיליון שקל לנושים מבוטחים, בעיקר בנק לאומי ובנE דיסקונט, ו- 48 מיליון שקל חובות לא מובטחים. על-פי ההסדר, יקבלו המובטחים את כל כספם, ואילו הנושים הלא מובטחים יקבלו 50% מהחוב.
חלק מהסכום לתשלום לנושים יושג ע"י ביטול תביעה של 4.3 מיליון דולר שהגישה סטוגה נגד דירום בקשר לעסקת מגדלי בארי. התביעה מתבררת בפני עו"ד אמנון עברון, כבורר. עם ביטול התביעה, במסגרת העברת הבעלות על החברה לסטוגה, כאמור לעיל, ישתחרר פקדון של 10 מיליון שקל, שישמש לפרעון חובות.
גרנות נגד דירום, ולהיפך
המנכ"ל לשעבר של דירום, יוסי גרנות, תובע ממנה 4.6 מיליון שקל. החברה הגישה נגדו תביעה נגדית על סך 1.6 מיליון שקל, בגין הלוואה מלפני 8 שנים שלא פרע.
בעלי דירום הם בני משפחת ראובני - עבדולרחים, אקמולטה, אלברט, פרויז וריימונד, ניסן ועזרא חקשורי, ובני משפחת ניסימה - ראובן, דוד, יוסף ורפאל.

תאריך:  25/05/2006   |   עודכן:  26/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
חה"כ ברוורמן מבקש לשפר את נוהל הדיווח של משרדי הממשלה והאוצר לחברי הכנסת ולחברי ועדת הכספים בנושא התקציב
עומר שיקלר
ברשות חוששים ממהלך חד-צדדי ישראלי ואבו מאזן מטיל פצצה - הכרה בישראל או משאל עם על הכרה בגבולות 67'    בחמאס שוקלים את ההצעה
מתן פריידין
כך אמרה עו"ד טליה ששון, שכתבה את הדוח, במושב בכנס לשכת עוה"ד שעסק בנושא אכיפת המשפט על מתיישבי יהודה ושומרון    יו"ר מועצת יש"ע: לפרק מבנים בלתי חוקיים במגזר הערבי
גלית יצחק
התרופה אושרה על-ידי הסוכנות האירופית להערכת תרופות    עמותת אחת מתשע קוראת לממשלה לעמוד בהתחייבותה ולרשום בישראל את התרופה
גלית יצחק
כך אמרו היום חברי ועדת המדע והטכנולוגיה    דורשים מהמדינה להקצות משאבים לעיגון קבוע לעידכון הסל ולהשקיע בתשתית המדעית    קוראים לפעול מול חברות התרופות להוזלת העלויות לתרופות שאינן בסל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il